Ik heb dus van iemand een asus A8N-SLI Premium overgekocht. En alles geinstalleerd zoals het moet, nu heb ik alleen een vervelend probleem. Ik krijg met geen mogelijkheid geluid uit de boxen. Ik heb de meegeleverde realtek drivers geinstalleerd, en ook de nieuwste eroverheen gegooid. maar niets helpt. Ik heb al van iemand een soundblaster live 5.1 kaartje geleend om het weekend door te komen, maar als ik die erin druk krijg ik bij het opstarten van windows vrijwel meteen een BSOD 0x0000009C (0x00000004, 0x8054D5F0, 0XB2000000, 0X00070F0F)
De informatie die dat oplevert met google is nogal vaag, en word ik niet veel wijzer van.
Ik weet nu dus niet of het aan mn moederbord ligt of dat ik nog iets over het hoofd zie.
Ik heb geen ervaring met geluidskaarten maar ik neem aan dat ik em er gewoon in kan drukken en dan in het bios de onboard uitzetten. Dat heb ik iig gedaan. De drivers kun je er lijkt me toch na de tijd wel op zetten?
Ik hoop dat iemand me kan helpen, gamen zonder geluid is niet wat
De informatie die dat oplevert met google is nogal vaag, en word ik niet veel wijzer van.
Ik weet nu dus niet of het aan mn moederbord ligt of dat ik nog iets over het hoofd zie.
Ik heb geen ervaring met geluidskaarten maar ik neem aan dat ik em er gewoon in kan drukken en dan in het bios de onboard uitzetten. Dat heb ik iig gedaan. De drivers kun je er lijkt me toch na de tijd wel op zetten?
Ik hoop dat iemand me kan helpen, gamen zonder geluid is niet wat