[Vista] mappen verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:10
Hallo,

ik heb een heel vreemd probleem met windows vista ultimate. Ik heb met grabbit wat files gedownload maar als ik via deze computer naar de map wil gaan bestaat hij niet, ook als ik hem via de menu balk intik dan vind hij ook niks, en als ik zoek naar de map of bestanden die erin zitten vind hij ook helemaal niks. Maar als ik nou winrar open, en klik op file openen en dan naar die map ga bestaat hij opeens wel en heb ik gewoon toegang tot de files :S.
Dit is echt heel hinderlijk, weet iemand wat het probleem hier is?

alvast bedankt,

martijn

p.s.

dit heb ik ook met andere programma's met emule ondervond ik hetzelfde probleem, en het heeft zich nog een aantal keren voorgespeeld met andere mappen waar ik iets uit moest halen.

[ Voor 14% gewijzigd door VulcanRaven op 10-03-2007 20:50 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-03 21:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoe voer je Grabit uit? Als admin of normale gebruiker. Waar sla je alles in op? Heb je volledige rechten op die map? Kijk eens naar de NTSF rechten en corrigeer deze waar nodig.

Commandline FTW

• VulcanRaven
ik voer grabbit als admin uit ja, en heb volledige rechten op alles. Ik heb net even gekeken naar de properties (via quicpar gedaan), en dan wil ik de owner veranderen krijg ik de melding dat dit niet kan omdat de map niet kan vinden. ook alsk via quickpar naar de map ga en een par bestand wl copieren en dan plakken dan doet hij niks, ik kan wel een snelkoppeling copieren maar als ik die dan aanklik komt de melding dat ie het pad van de map niet kan vinden -.-
owja, ook als ik via grabit op download folder klik krijg ik de melding dat de map niet kan vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door VulcanRaven op 11-03-2007 13:22 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-03 21:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er is duidelijk iets vreemds aan de hand. Voer Grabit eens niet uit als admin maar als gewone gebruiker. Als je alle rechten op de map hebt waar je download zou dat niet nodig moeten zijn. Als dat ook niet werkt, probeer eens Newsleecher. De laatste final is geschikt voor Vista en zou geen problemen moeten geven. Ik denk namelijk dat het probleem door Grabit wordt veroorzaakt. Ik zie geen Vista support en dat kan je problemen verklaren.

Commandline FTW

• VulcanRaven
ja ik gebruikte voorheen newsleecher, maarja daar moet je voor betalen he. maar ik denk niet dat het aan grabit ligt want ik had hetzelfde probleem met emule. maar ik kan via media player ook in de map komen en gewoon alle bestanden zien die erin zitten, alleen als rechtermuis doe en open via winrar bijv dan geeft winrar melding da hij de map niet kan vinden. ik kan wel gewoon in de mapopties komen en heb alles op full control gezet maar toch vind hij hem niet

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dit is oud nieuws, Vista verplaatst gedownloade bestanden van sommige downloadprogramma's naar ergens in je Users-map. Lijkt me dat met de search wel te vinden is waar precies, is al vaker langsgekomen.

• VulcanRaven
ik heb het al opgelost , heb via media player de map geopend en de naam verandert, en nu ziek em opeens wel gewoon.
Pagina: 1