poept een beer in het bos?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
waar slaat dit op?Hubert schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 20:25:
poept een beer in het bos?
ja deze koeler is ook geschikt voor overclocken dit had je ook zelf kunnen opzoeken.. zorg wel dat je cpu onder de 55 graden blijft als je hem stressed..
Dat is een retorische vraagBlizzard2005 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 20:30:
[...]
waar slaat dit op?
ja deze koeler is ook geschikt voor overclocken dit had je ook zelf kunnen opzoeken.. zorg wel dat je cpu onder de 55 graden blijft als je hem stressed..
Ja, een beer poept in het bos.
Ja, die koeler is geschikt om over te klokken (tot hoever is dan wel de vraag, maar toch)
Met 0.1 sec zoekwerk heb je het antwoord op de vraag van TS. Hubert bedoeld dat er wat eigen mag en dat het overduidelijk is dat het antwoord ja isBlizzard2005 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 20:30:
[...]
waar slaat dit op?
Jij snapt mMcKaamos schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 20:31:
[...]
Dat is een retorische vraag
Ja, een beer poept in het bos.
Ja, die koeler is geschikt om over te klokken (tot hoever is dan wel de vraag, maar toch)
kingrichard47
tevens is mijn antwoord net zo inhoudelijk als de openings post van de ts...
oftwel dit had hij zelf ook wel kunnen op zoeken door de search/google etc...
maar goed daar zijn we het wel allemaal over eens geloof ik.
[ Voor 9% gewijzigd door Hubert op 10-03-2007 20:33 ]
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Beetje meer eigen inzet zou geen kwaad kunnen. Gewoon even wat reviews opzoeken en je komt er wel achter. Verder zou ik in het vervolg iets meer aandacht aan de topicstart besteden. Dit is niet van het niveau GoT-waardig
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()