MSI X1950 PRO i.c.m. Sonata II

Pagina: 1
Acties:

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:12
Ik wil van de week de MSI Radeon X1950 PRO aanschaffen i.c.m. de Antec Lifestyle Sonata II.
Nu kan dit volgens de alternate PC builder niet, klopt dit? (het systeem zit er weleens vaker naast)

De Antec Lifestyle Sonata II bevat een SmartPower2.0 450 Watt gaat de voeding de videokaart trekken?

Het de MSI X1950 PRO ook als van het 'crash probleem'?
Ik als het topic lees: ATI x1950 Pro - crash topic zie ik vooral de saphire en lijkt het een koellings probleem te zijn deze msi heeft een andere voeding vandaar.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Verwijderd

Ik zou voor de Club3D versie gaan, deze heb ik zelf ook, hier zit standaard al een arctic cooler op, dat houd in dat hij stiller is en beter gekoeld word.

Verwijderd

Ik heb 2 MSI ATI Radeon RX1950 Pro's in mijn computer zitten. Ze werken perfect op de voeding die bij m'n behuizing kwam (Arctic Silentium T2 Pro). Dat is 500 Watt volgens mij. Die Antec voeding trekt dan één kaart heus wel :)

Nu heb ik wel beide stock koelers vervangen voor een Accelero X2. Ik heb verder geen problemen ondervonden met de kaarten, ook onder Windows Vista werken ze perfect :D

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 18:44 ]