Toon posts:

Computer problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een computer die ongeveer anderhalf jaar oud is en die het tot nu toe altijd prima heeft gedaan, tot ongeveer twee maanden geleden. Het begon toen ik een een online spel, ik zal geen reclame maken, aan het spelen was. Er was niks aan de hand, maar toen opeens bleef het beeld hangen. Helemaal niks reageerde meer, dus moest ik de pc wel uitzetten. Na een maand zonder problemen bleef mijn pc weer in dat spel hangen. Twee weken later was dit weer het geval en een paar dagen later begon de computer al bij het gebruikersscherm raar te doen. Het duurde minstens 5 minuten voordat de computer reageerde op een muisklik. Het bleek dat de harde schijf kapot was gegaan. Vervelend, maar nadat ik een nieuwe harde schijf had gekocht, leek alles weer in orde te zijn. Helaas, een week later hing mijn computer weer bij datzelfde spel en een paar dagen later wilde de pc niet meer opstarten. Het geeft of een schijfleesfout, of hij hangt bij het windows xp opstartscherm(met dat bewegende blauwe ding onderin), of hij start normaal op, maar wat je dan ook probeert te doen, de pc reageert niet.

Weet iemand wat er aan de hand is en vooral hoe dit verholpen kan worden en misschien in de toekomst voorkomen kan worden?

Verwijderd

Hier kunnen we niet zoveel mee, geef ff je specs van je PC. Probeer eens een andere hardeschijf kabel!