Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ShS] Shop toevoeging wordt niet uitgevoerd.

Pagina: 1
Acties:

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:30

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Topicstarter
Heb afgelopen maandag een shop toegevoegd (http://www.plasma-discounter.nl/). Al vrij snel kreeg ik een (geautomatiseerd?) mailtje met de volgende tekst:
Beste Gizz,

Op 05-03-2007 heb je Plasma-discounter (met website http://www.plasma-discounter.nl)
ingestuurd voor vermelding in de Buyers Zone (Shop Survey en Pricewatch).

De shop is niet aan onze database toegevoegd, omdat er al een vermelding bestaat
voor dit bedrijf.
Duidelijke taal, maar de shop kan ik dus echt nergens vinden? Als ik bij de winkels kijk die met een P beginnen zie ik geen plasma-discounter of iets wat er op lijkt. Dit heb ik ook aangegeven in de reply die ik heb gestuurd, maar daar heb ik geen antwoord meer op gekregen.
Vandaar dit topic :)

Kijk ik nou gewoon niet goed, of staat er iets verkeerd in de database?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De winkel die de website Plasma-discounter beheerd staat al in de Pricewatch. Aangezien we maar één vermelding per KvK registratie toestaan plaatsen we Plasma-discounter niet in de database.

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Zou het dan heel misschien niet nuttig zijn die uitleg erbij te zetten, shop is niet toegevoegd aangezien reeds de winkel met hetzelfde kvk nr namelijk (insert naam) hier (insert link) al in de pw staat.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Topicstarter
En hoe voeg ik dan makkelijk een product toe aan die winkel? Kan dan wel de winkel gaan toevoegen waar ze ook mee geregistreerd staan, maar andere gebruikers vinden dan natuurlijk niet dat product als ze op een andere site terechtkomen
En hoe vul ik de shopsurvey in? Bij welke winkel moet ik dan uberhaupt zijn?

Overigens lof voor je snelle antwoord hier op got, maar waarom blijft het al dagen angstig stil sinds ik gereplied heb op dat mailtje? Er staat toch echt "Als je
vragen hebt kun je reageren op deze e-mail" :P

[ Voor 25% gewijzigd door Gizz op 10-03-2007 17:04 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Gizz schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 17:00:
En hoe voeg ik dan makkelijk een product toe aan die winkel? Kan dan wel de winkel gaan toevoegen waar ze ook mee geregistreerd staan, maar andere gebruikers vinden dan natuurlijk niet dat product als ze op een andere site terechtkomen
En hoe vul ik de shopsurvey in? Bij welke winkel moet ik dan uberhaupt zijn?

Overigens lof voor je snelle antwoord hier op got, maar waarom blijft het al dagen angstig stil sinds ik gereplied heb op dat mailtje? Er staat toch echt "Als je
vragen hebt kun je reageren op deze e-mail" :P
Wanneer de winkel niet in de Pricewatch staat vermeld is het niet mogelijk een survey te plaatsen.

Helaas is het mij niet altijd mogelijk om een mail binnen 3 dagen te beantwoorden. :)

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Topicstarter
Hmm, jammer dat het niet kan (winkel heeft een mooie prijs, en het product op voorraad, had hem eerst niet gevonden omdat ik vaak alleen in de pricewatch kijk).

Wordt dit nog veranderd binnenkort? Dus dat een winkel met verschillende productsites wel toegevoegd kan worden? Maakt de pricewatch/shopsurvey toch weer een stuk completer.

Overigens ben ik wel benieuwd onder welke vermelding ze nu in de shopdatabase staan. Toen ik bij ze langs ging om mijn plasma-tv op te halen hadden ze ook nog barbecues, kinderstoeltjes voor in de auto en sneeuwkettingen. Niet echt producten die je ook in de PW terug vindt :P

[ Voor 29% gewijzigd door Gizz op 10-03-2007 17:18 ]

Pagina: 1