[Logitech SetPoint] Geen Winamp als mediaplayer?

Pagina: 1
Acties:

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 19:05

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een Logitech V250 Cordless-setje, wat dus bestaat uit een muis en numeriek keypad. Dat keypad heeft allemaal mooie mediaknopjes die ik graag wil gebruiken voor Winamp (5). Nu heb ik wat in de SetPoint-software zitten neuzen, maar de enige mediaplayer die ik daar kan selecteren is om één of andere vage reden WinDVD, zelfs geen WMP o.i.d.

Ik heb al verschillende oplossingen geprobeerd, zoals het aanzetten van Global Hotkeys in Winamp, gecontroleerd of Winamp in de players.ini van SetPoint staat, rebooten, etc. Maar nog steeds staat alleen WinDVD in het lijstje. Weet iemand misschien een oplossing hiervoor?

• tijn.online

tijn.online

Topicstarter
En ook een update naar de laatste versie van SetPoint heeft niets veranderd... :(

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-02 14:15
Heel simpel. Kies voor die knop voor de optie 'toepassing starten' en link die naar winamp.exe in de installatiemap. klaar. Je kunt zelfs nog de tekst aanpassen die hij moet laten zien als je hem start :)

• tijn.online

tijn.online

Topicstarter
Ja oké, maar Winamp zou toch ook gewoon in de lijst van mediaplayers moeten staan?

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:37
Je kan de knopjes ook binden via het menu van winamp zelf.
Dus naar Preferences->Global Hotkeys->enabled zetten uiteraard en ff allemaal binden aan desbetreffende knop.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!