omschrijf je vraag eens uitgebreider
[ Voor 55% gewijzigd door question op 10-03-2007 15:07 ]
Anders kan ik even niet volgen wat je wilt, sorry
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Eenvoudig is alles kopieren, opslaan en importeren in een mail, of rechtstreeks in een mail plakken.
Kan ik een printer aanmaken die dit rechtstreek in een email zet.
br. bart
En GoT is geen vraagbaak: wat zijn je eigen gedachten / probeersels?
Op deze manier gaat een topic niet werken. Wees even heel veel duidelijker. Check hoe dan ook even de policy (andersgekleurde "sticky" topics bovenaan het subforum), verplicht leesvoer
Overigens verwacht ik dat je zwaar aan het scripten of "zelfs" programmeren mag, als bovenstaande tip (of "duh" gewoon een pdf printer) niet genoeg is.
Ah, ik ben iets te laat. Dit heeft dus niets met Officesuites en -software te maken, het mailen is niet het belangrijkste element. OFF -> CSA.
Welk OS?
En is het eenmalig? Dan zou ik het gewoon copypasten. (En als het vaak gaat gebeuren, zou ik kijken of er niets beters is dan een popup. Regel een RSS feed of webservice. Of mail alleen een URL). If not: welke browser?
[ Voor 24% gewijzigd door F_J_K op 10-03-2007 15:22 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Het schadebedrijf van mijn vader werkt met audatex. Hij repareerd voor andere bedrijven. Zijn klanten willen deze rapporten graag per email ontvangen. Het audatexprogramma is web based. De volledige rapporten worden geopend in een popup venster met een printknop. Ik wil het eenvoudiger maken, zonder knippen en plakken.
Mijn vraag is dus kan ik de inhoud van de popup per mail versturen.
Het moet heel eenvoudig zijn want mijn vader kan alleen maar uitdeuken.
vr.gr.
Bart
Verwijderd
Het idee is dus dat je iets afdrukt en dat die "printer" er een pdf van maakt ipv te printen.
Topicstarter wil nu iets dat er een outlook mailtje van maakt... ik zou zo direct niet weten hoe je dat doet.
Omslachtige weg is misschien: gebruik een pdf printer, run een script dat een directory in het oog houdt en alle pdf's die daar worden gezet worden als attachment aan een nieuwe mail toegevoegd?
maar dan heb je wel attachments natuurlijk.
Edit: ik zie net meer uitleg van de topicstarter, kan je aan de webbased applicatie geen mail knop toevoegen? En het dus ook laten mailen door de webbased applicatie?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 15:34 ]
Al blijf ik er inderdaad bij dat je beter serverside aan de gang kan gaan (door een extra functie te regelen, zoals "mail me de info").
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)