[Feat] Edit Notificatie

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Soms wordt een post aangevuld door middel van de 'edit-button.' Soms staat er na het editten dan ook nieuwe en belangrijke informatie in de post.
Misschien is het handig om users in te laten stellen of ze hier van op de hoogte willen worden gesteld.
Natuurlijk niet via PM of iets dergelijks, maar door bijv. een asteriks achter de tijd in de kolom 'Laatste post.'
Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djsebas/GoT/FR/Example.png

Misschien als extra om ook in te stellen of je wilt of het topic door de edit wel/niet boven in de lijst komt te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als dit al ingevoerd wordt, dan wel graag vanaf een bepaald edit-percentage. Anders heeft namelijk elk topic wel een asterisk, simpelweg omdat iedereen wel eens een spelfoutje verbetert. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:07

SmartDoDo

Woeptiedoe

Saturnus schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 14:57:
Soms wordt een post aangevuld door middel van de 'edit-button.' Soms staat er na het editten dan ook nieuwe en belangrijke informatie in de post.
Als je als laatste gepost hebt en je hebt een inhoudelijk van belang zijnde update dan mag je dubbelposten :)

In principe hoor je idd een edit te gebruiken maar om te voorkomen dat mensen een update of wijziging die van belang is kunnen missen, wordt er in zo'n situatie doorgaans niet moeilijk gedaan over een dubbelpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

-NMe- schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 15:21:
Als dit al ingevoerd wordt, dan wel graag vanaf een bepaald edit-percentage. Anders heeft namelijk elk topic wel een asterisk, simpelweg omdat iedereen wel eens een spelfoutje verbetert. :)
is dan een vinkje niet nuttiger?
dat default dan uit staat...

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:07

SmartDoDo

Woeptiedoe

Overigens voorzie ik dan vele sterretjes verschijnen aangezien mensen al snel hun eigen update als belangrijk beschouwen :) Niet onlogisch, maar dat doet het effect wat je wilt bereiken snel teniet lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Inderdaad...
Is het niet beter het gewoon door de users te laten beslissen?
Dus bij voorkeuren de mogelijkheid voor 'aan/uit'. En indien 'aan' een percentage of iets dergelijks instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverstorm
  • Laatst online: 04-10 00:17

silverstorm

tearing me apart

tja, krijg je van die users die constant halve verhalen gaan typen en dan editen, zodat het meer opvalt.

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Tjah, dan zet jij het in je voorkeuren uit. Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel kinderachtige users zijn hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie het niet helemaal zitten om bij update_message een extra vinkje uit te moeten leggen; met daarnaast ook nog eens een extra voorkeur om dit weer uit te kunnen schakelen. Aangezien het nut van deze feature me ook nog eens ontgaat zie ik dit helaas nog niet echt ingebouwd worden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.