Pc-versie Gears of War niet gemeld?

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Blaatkiller
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-12-2025
sorry maar ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen, maar op nu.nl vond ik vandaag dat gears of war officieel is aangekondig voor de pc. alleen had ik dit eerder van jullie verwacht..

(zie bron : http://www.nu.nl/news/100...aangekondigd_voor_PC.html)

of heb ik het gemist?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat dacht je van de newssubmit?

• Blaatkiller
oke , sorry voor dit bericht dan!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:14

botoo

💀 too old to die young

Geen probleem :)

Opgelost en dit mag wel op slot dan.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik wil nog wel even kwijt dat dat nieuws van de onbevestigde soort is. Nu.nl haalt het van gamer.nl, die zich kennelijk baseren op een artikel van The Inquirer. Voor zover ik heb kunnen nagaan, haalt die site de pc-versie (waar wij al in januari over schreven) en de opvolger van GoW (die tijdens de GDC zou zijn aangekondigd) doorelkaar.

Het bericht dat er een opvolger is bevestigd, is echter al ontkend door Mark Rein. 'Uiteindelijk' komt er wel een opvolger, en 'uiteindelijk' komt er ook een pc-versie, maar concreet bevestigd is er helemaal niets. Serieuze berichten over een pc-versie zijn niet te vinden. Dat de pc-versie 'uiteindelijk' zal worden gemaakt, is half februari al her en der gemeld, maar zaken als een nieuwe Unreal Tournament zijn voor Epic voorlopig belangrijker. Voor ons redenen genoeg om niets te publiceren.

Maar ik doe dit topic wel weer open, want wie serieuze berichten over de status van de pc-editie van GoW heeft, mag ons hier proberen te overtuigen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

En een titelfixje :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De vraag is of er überhaupt wel een GoW verschijnt voor de pc, Microsoft is namelijk nogal *heel erg* zuinig op zijn games. De Halo-serie is een kraker op de Xbox, waarom dus er alleen maar het eerste deel naar de pc is overgezet en deel twee - evenals het nog uit te komen derde deel - niet? Dat is dus een Xbox Exclusive game. Gezien de jewelste van een kraker dat Gears Of War is voor de Xbox 360 denk ik dat Microsoft niet eens overweegt om een pc-versie te (laten) maken.

Nu kan je dan wel als spelontwikkelaar aangeven dat er wel ooit een pc-versie wordt gemaakt - wat door Rataplan in "Pc-versie Gears of War niet gemeld?" goed wordt beschreven, maar meer dan 'reclame voor Epic' zie ik dat niet. Laat ze maar eerst eens met Unreal Tournament 3 op de proppen komen en daarna de nieuwe Rainbow Six en Splinter Cell :P.

Laat dan maar eerst een Duke Nukem Forever verschijnen, dan komt GoW wel daar achteraan (evenals Quake :+).

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:29
Wel een Offtopic maargoed, Robin heb je dit gemist?

Overigens uit de FAQ van de Bungie site:
Q. What systems is Halo 2 for Windows Vista available for?

A. As the name suggests, Halo 2 Vista will be brought to PCs with Windows Vista only. Of course you can always purchase Halo 2 for your Xbox or Xbox 360. There are currently no plans to bring Halo 2 to Mac, PlayStation 9 or the Commodore 64.
Wel jammer, kzit nog steeds met mijn C64 namelijk :+

[ Voor 8% gewijzigd door alex3305 op 12-03-2007 18:51 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:05

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Robin schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:22:
De vraag is of er überhaupt wel een GoW verschijnt voor de pc, Microsoft is namelijk nogal *heel erg* zuinig op zijn games.
Was er niet ooit eens een officiele (concept?)foto vanuit Microsoft met daarin een stand vol met Games For Windows games met daartussen een box met de PC versie van GoW?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Alex3305 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:50:
Wel een Offtopic maargoed, Robin heb je dit gemist?
Niet echt, maar het zal nog wel even duren voordat Halo 2 for Vista uitkomt. Eerst komt nog Halo 3 voor de Xbox en dan zal de port worden gemaakt van deel 2 (en eventueel ook nog deel 3 meteen meenemen?). Overigens, als Gears of War naar de pc omgezet wordt, dan zal het ook goed mogelijk zijn dat er ook een versie voor Linux zal worden gemaakt. Epic heeft immers ook nog steeds de gehele Unreal-lijn ook geschikt gemaakt voor dat besturingssysteem buiten Windows. En dan zal Microsoft weer om de hoek kijken, want die moet niks hebben van Liniux. Naja, zo kan ik nog wel even doorspeculeren. Laten we maar wachten totdat er echt betrouwbare informatie bekend wordt gemaakt :).
Glaanieboy schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:32:
[...]

Was er niet ooit eens een officiele (concept?)foto vanuit Microsoft met daarin een stand vol met Games For Windows games met daartussen een box met de PC versie van GoW?
Dat was niet eens officieel, maar een mock-up om aandacht te krijgen.

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Strikie

Athletics

Zelf zit ik ook op de pc versie te wachten,check deze link en je zult zien dat de release deze zomer is :) Het zal wel einde van het jaar worden,maar hij is in aantocht :P

http://gearsofwar.com/News/Gears_PC.htm

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 21:35
Even geduld, aparte nieuwspost komt er ook aan ;)

The devil is in the details.

• Blaatkiller
oei... had ik toch gelijk.. een beetje dan :D

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Strikie

Athletics

Naar verluid is de release date 1 November in de USA :)

http://pc.gamespy.com/pc/unreal-iii-working-title/

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 21:35
Dit geldt nog steeds:
;)

The devil is in the details.

Pagina: 1