Heb sinds gisteren een nieuwe computer.
SYSTEEM AMD Socket AM2 pc,
Behuizing NoRRoD Midi ATX zwar
Voeding 350 Watt ATX
Asrock MBA ALive NF6G AM2
AMD Athlon64 3800+ AM2
2 Gb DDR2 PC5300 667MHz
Samsung 80Gb 7200rpm SATA II 8
Point VGA 7600GT 256Mb PCI-E
Samsung DVD rewriter 18x ZWART
MS VISTA Premium 64b NL oem
! Labtec Cordless DT media
Gisteren de halve dag bezig geweest om internet te installeren (moest het mac adres van mijn comp handmatig instellen in vista). Het probleem is dat alle drivers voor het mobo nog niet voor vista geschikt zijn, is hier een oplossing voor?
Tevens heb ik gekeken naar een geupdate bios versie. Volgens mij heb ik versie 1.30 en is versie 2.00 al uit. Hier staan altijd waarschuwingen bij als "als de comp prima werkt zo laten".
Hoe moeilijk is het om je bios te flashen en zitten hier gevaren aan? (bv rookschade of ontploffingsgevaar
).
SYSTEEM AMD Socket AM2 pc,
Behuizing NoRRoD Midi ATX zwar
Voeding 350 Watt ATX
Asrock MBA ALive NF6G AM2
AMD Athlon64 3800+ AM2
2 Gb DDR2 PC5300 667MHz
Samsung 80Gb 7200rpm SATA II 8
Point VGA 7600GT 256Mb PCI-E
Samsung DVD rewriter 18x ZWART
MS VISTA Premium 64b NL oem
! Labtec Cordless DT media
Gisteren de halve dag bezig geweest om internet te installeren (moest het mac adres van mijn comp handmatig instellen in vista). Het probleem is dat alle drivers voor het mobo nog niet voor vista geschikt zijn, is hier een oplossing voor?
Tevens heb ik gekeken naar een geupdate bios versie. Volgens mij heb ik versie 1.30 en is versie 2.00 al uit. Hier staan altijd waarschuwingen bij als "als de comp prima werkt zo laten".
Hoe moeilijk is het om je bios te flashen en zitten hier gevaren aan? (bv rookschade of ontploffingsgevaar