[Outlook] Weekoverzicht agenda

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Luitjes,

Misschien domme vraag, maar ik zit me eindeloos te irriteren aan het shit programma Outlook!!! Op de één of andere manier heb ik mijn agenda zo ingesteld dat hij alle afspraken onder elkaar zet in regels. Dit vind ik niet prettig en zodoende wil ik weer 'gewoon' een weekoverzicht (met kolommen dus).

Ik heb overal gezocht, maar ik kan echt nergens vinden hoe je dit weer terug moet zetten! Kan iemand mij helpen???

Base.

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

• donzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 11:54
bij mij staan er 4 knoppen waarmee je dat in kunt stellen: Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/h/m.bosveld/outlook.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door donzz op 10-03-2007 11:46 ]

alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen

Verwijderd

Volgens mij is dat in Outlook 2003 niet mogelijk (wel in de werkweek-view). In 2007 is dat wel mogelijk.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je verwacht dat mensen serieus ingaan op een topic dat zó begint? Je kunt moeilijk het programma verwijten dat jij niet weet wat je gedaan hebt.

Ontopic: of je zet de werkbalk geavanceerd aan, of je zoekt eens beter in het menu beeld, of je zet weergave in het navigatiedeelvenster aan.

offtopic:
en bovendien zit je in het verkeerde subforum CSA-->OFF

[ Voor 9% gewijzigd door Lustucru op 10-03-2007 12:05 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.