Toon posts:

Hauppauge PVR-500-MCE onder WinXP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment draai ik Windows XP. Door de perikelen omtrent de nieuwe OEM licentie voor Vista, waarbij er bij een grote upgrade ook een nieuwe licentie nodig is, ga ik voorlopig helaas nog niet over naar Vista. Ook MCE heb ik niet in bezit en nu Vista net uit is ga ik MCE ook niet meer kopen.

Ik ben wel erg geïnteresseerd in de Haupauge PVR-500-MCE. Hoewel deze absoluut werkt onder MCE en onder Vista kan ik nergens vinden of deze tv-kaart ook werkt onder Windows XP. Terwijl Windows XP wel het besturingssysteem is waarmee ik de kaart wil gebruiken.

Heeft iemand ervaringen met de Hauppauge PVR-500-MCE onder Windows XP?

Bij voorbaat dank,

Michiel

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-07 21:56
je hebt niet echt goed gezocht of wel?
staat gewoon op de Hauppauge site dat het ondersteund word.
LINK

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
De MCE toevoeging aan de naam wil over het algemeen niets anders zeggen dan dat de kaart "kaal", dus zonder drivers, remote etc. wordt geleverd, vaak ook in OEM, dus gewoon in een ESD verpakking, geen mooie retailverpakkingen.

Verwijderd

Topicstarter
Ontzettend bedankt!

Op de Hauppauge site heb ik trouwens wel gekeken, ik vind het zelf namelijk ook vervelend als mensen vragen stellen waarvan het antwoord gemakkelijk te vinden is. Maar op hun site staan er blijkbaar verschillende eisen bij de 500-MCE en de 500-MCE-kit. Bij laatstgenoemde staat er namelijk niets over Windows XP.

Maar goed, zometeen maar even bestellen!