Ik zie toevallig dit topic langskomen en heb ook een vraag over crontab, waarbij ik het eigenlijk overbodig vind om een nieuw topic te openen. Ook ubuntu (6.10) met crontabs.
Ik heb 4 scripts, om databases, homedirs, configuratie en docroot van webserver te backuppen. Alle 4 scripts hebben dezelfde owner, groep en chmod. Ze werken alle 4 als je ze handmatig gebruikt. Nu is het probleem dat het script voor de configuratie niet gedraait wordt, en de andere wel. De regel in crontab -e is exact gelijk aan die van databases, homedirs en www, maar het script wordt niet uitgevoerd. Voorheen (met een andere installatie) had ik exact hetzelfde probleem, maar toen werd het www-script niet uitgevoerd. De scripts zijn nog steeds hetzelfde.
Edit: Mijn crontab bestand ziet er zo uit:
Ik heb 4 scripts, om databases, homedirs, configuratie en docroot van webserver te backuppen. Alle 4 scripts hebben dezelfde owner, groep en chmod. Ze werken alle 4 als je ze handmatig gebruikt. Nu is het probleem dat het script voor de configuratie niet gedraait wordt, en de andere wel. De regel in crontab -e is exact gelijk aan die van databases, homedirs en www, maar het script wordt niet uitgevoerd. Voorheen (met een andere installatie) had ik exact hetzelfde probleem, maar toen werd het www-script niet uitgevoerd. De scripts zijn nog steeds hetzelfde.
Edit: Mijn crontab bestand ziet er zo uit:
# m h dom mon dow command 0 5 * * * /root/bin/crontab-scripts/database-dump 10 5 * * * /root/bin/crontab-scripts/backup-tib2e 20 5 * * * /root/bin/crontab-scripts/backup-configuration 30 5 * * * /root/bin/crontab-scripts/backup-www
[ Voor 24% gewijzigd door jealma op 10-03-2007 13:14 ]
Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome