Ik heb voortdurend hetzelfde probleem, nl. dat mensen me contacteren op msn terwijl ik zit te gamen en ik dat dan niet kan horen/merken. Is het mogelijk om msn te horen terwijl ik game (meer specifiek BF 2142 in dit geval).
Die vervelende geluiden van MSN aanzetten misschien?
Ik knal MSN altijd uit als ik ga gamen, die lastige popups ineens als iemand iets zegt. Bleh, start MSN wel op m'n laptop als ik zo nodig mensen wil spreken tijdens het gamen
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Status - Bezet
Geluiden = Weg
Geluiden = Weg
Blij Met Wilco
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Opties > Persoonlijke gegevens > Mijn status op 'Bezet' instellen en meldingen blokkeren als een volledig scherm wordt gebruikt of instellingen voor een voorstelling zijn ingeschakeld
Uitvinken
Uitvinken
Of zowiezo die popup meldingen uitschakelen omdat die nogal irriteren, zeker als er veel mensen tegelijkertijd aanmelden.
Ja vind ik ook, maar wat heeft de TS er aan? Hij wilt ze juist wel zien, en dan gaan jullie adviseren om ze helemaal uit te zettenMombasa schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:31:
Of zowiezo die popup meldingen uitschakelen omdat die nogal irriteren, zeker als er veel mensen tegelijkertijd aanmelden.

Om nog even te reageren :
- Xfire is heel handig zodat je ook ingame (scroll lock + x) kan comminuceren.
Ik zelf heb (Als ik msn uberhaubt aan heb..) alle geluiden uit staan, ik irriteer me eigen daar erg aan. Ook bij xfire heb ik alle geluiden uit (in hoevere dat kan), maar het praat wel gemakkelijker zodat je niet steeds hoeft te alt-tabben naar je desktop.
- Xfire is heel handig zodat je ook ingame (scroll lock + x) kan comminuceren.
Ik zelf heb (Als ik msn uberhaubt aan heb..) alle geluiden uit staan, ik irriteer me eigen daar erg aan. Ook bij xfire heb ik alle geluiden uit (in hoevere dat kan), maar het praat wel gemakkelijker zodat je niet steeds hoeft te alt-tabben naar je desktop.
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Verwijderd
ik gebruik zelf Xfire, zeer makelijk. Maarja voor je je vrouwtjes overhaalt dat te gebruiken
de vrouwtjes bellen maar als ik zit te gamenVerwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 23:38:
ik gebruik zelf Xfire, zeer makelijk. Maarja voor je je vrouwtjes overhaalt dat te gebruiken
maar meestal staat mn laptop er naast met MSN oid open
je moet iets te doen hebben als je wacht op de respawn he
Je hoofd op je toetsenbord slaan omdat je gefragged bent!RocketKoen schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 23:41:
[...]
de vrouwtjes bellen maar als ik zit te gamen
maar meestal staat mn laptop er naast met MSN oid open
je moet iets te doen hebben als je wacht op de respawn he
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
2e pc voor msn. Hoe breezah is dat wel niet !!
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Neh, geen PC, een laptopDoekoeman schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 14:33:
2e pc voor msn. Hoe breezah is dat wel niet !!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.