Toon posts:

Office update fout

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment ben ik bezig met een pc van een kennis van mij die een naar probleempje heeft....

Bij het starten van windows, een Office setup, of een office programma (word/excel) krijg ik de volgende foutmelding :

"De functie die u wilt gebruiken, bevind zich op een netwerk bron die niet beschikbaar is.
Klik op OK om...blablabla....Installatiepakket 513026.OTKLOADR.Msp.

En dan moet je dat pakket dus kiezen...alleen hij staat niet op de PC, en kan ik hem niet vinden op internet....

Ook heb ik windows update geprobeerd, en daar stonden nog een stuk of 7 a 8 items die al wel gedwonload zijn, maar niet geinstalleerd. Als ik deze wil laten installeren, geeft hij weer diezelfde melding....

Inmiddels weet ik niet meer wat ik moet doen, ik heb geprobeerd office te verwidjeren, (stond er 2x op, engels en nederlands), en de engelse krijg ik niet weg. Echter staat hij ook niet meer op de pc (maar nog wel in configuratie scherm..)....

Dus nu aan jullie de vraag.....nog suggesties om dit op te lossen ?..

(beetje rommelig misschien, maar ik denk dat het duidelijk genoeg is :) )

Verwijderd

Topicstarter
Even een update...De melding komt nog steeds, de engelse versie is verwijderd uit het software menu (onder config scherm). En de nederlandse staat er nog. Ik kan echter geen spoor meer van beide versies vinden op de computer...En toch, als ik bijvoorbeeld de setup van Office 2003 engels opstart.....heb ik weer het zelfde probleem...

Het gedeelte met die updates van Windows Update, is verholpen toen ik de engelse versie verwijderde...

A.u.b. , suggesties ? :/

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:34

brid

Onze excuses voor het ongemak

Je hebt blijkbaar last van een msi die niet op de juiste manier is gedeinstalleerd.

Je kan het beste proberen de vermeldingen via msizap(ff zoeken bij ms) of vergelijkbare tool te verwijderen.
Daarna kun je weer zonder problemen een setup uitvoeren.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je de Office-cd niet bij de hand? Best kans dat het bestand daar op staat? Blijkbaar is er nog iets van Office geinstalleerd.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
@ brid ga ik morgen proberen, bedankt !

@sanfranjake

Ik heb het geprobeerd met de cd, maar ik krijg bij elke setup die melding dan gelijk weer.. Ik kan echt geen spoor van enkele office terugvinden op de hdd. (tooltje, office cleanup, staat ook op de cd)