Toon posts:

[IE7] Automatisch Google als zoekpagina zetten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een tooltje of register-trick om automatisch Google als default zoekmachine te gebruiken?

Daar rechtsboven hé:

Afbeeldingslocatie: http://i15.tinypic.com/43m5sfp.jpg

Gezien we Vista nu standaard installeren op onze pc (computerwinkel)

Maar we ook standaard Google als default zoekmachine zetten, en het puur tijdverlies is, door heeltijd naar die site te gaan, die btw niet google.be maar google.co.uk als default zet

Groetjes

• Phalox
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2025

Phalox

Solar Powerrrd

Copier gewoon de link als je in google naar "TEST" (dacht ik toch) hebt gezocht, in dat kadertje. Dat duurt toch maar 20 seconden!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik geprobeerd, gaat niet hoor

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-07 13:22
Op dat pijltje naast dat vergrootglas klikken, dan drukken op: meer zoekmachines zoeken.
Dan kun je op de microsoft site google aanklikken of zelf dmv die TEST de nederlandse google instellen

Verwijderd

Topicstarter
Gamepie56 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:24:
Op dat pijltje naast dat vergrootglas klikken, dan drukken op: meer zoekmachines zoeken.
Dan kun je op de microsoft site google aanklikken of zelf dmv die TEST de nederlandse google instellen
Thank you, is gelukt, maar bestaat er nu echt geen andere trick? Bv via 't register?

edit: heb zelf eens gezocht in het register, en als je onderstaande tekst opslaat in een .reg file & er op klikt, zal hij Google.be automatisch toevoegen bij de lijst, heb wel nog niet gevonden, hoe je Google dan als standaard moet zetten...

code:
1
2
3
4
5
6
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{B6802F27-F464-4118-85DA-EC3697735D93}]
"DisplayName"="Google"
"URL"="http://www.google.be/search?hl=nl&q={searchTerms}&meta="
"Codepage"=dword:0000fde9

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 11:55 ]

Verwijderd

huh, wat doe je nou moeilijk. waarom wil je dat via het register doen? als je meer zoekmachines zoeken doet dan staat google, en meer, er al bij. en ernaast kun je ook zelf je zoekmachine toevoegen. en dan vraagt hij ook of je het als standaard zoekmachine wil hebben. makkelijker kan niet

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:45
Ik zou me voor kunnen stellen dat je dit op meerdere pc's over een netwerk in wilt stellen oid, dan zou zo'n reg filetje wellicht handig kunnen zijn.
Maar voor persoonlijk gebruik lijkt het mij idd ook erg omslachtig.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Je kunt gewoon instellen welke zoekmachine je wilt gebruiken.. klik op het pijltje naast het vergrootglas en dan meer zoekmachines zoeken ;)
Pagina: 1