Vista Videokaartdrivers

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• henry1st
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Ik heb een Radeon X1900XT videokaart, maar kan geen werkende Vista 64 bits drivers vinden voor deze videokaart. Heb van alles geprobeerd.

Dank voor een antwoord!!

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-02 20:57
Welke heb je al gehad dan :S

Verwijderd

http://ati.amd.com/suppor...sta64/common-vista64.html

Zou prima moeten werken volgens ATI

Verwijderd

Moest het allemaal zo eenvoudig zijn. Ik heb Vista eens getest op deze pc met een simpele Radeon 7000 AGP kaart erin.

Die kaart is dus langs geen kanten aan het werk te krijgen met de ATI drivers...

Verwijderd

Die 7000 staat ook niet in de support list (https://a248.e.akamai.net...yst_72_release_notes.html), de X1900 wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 18:00 ]

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:58:
Moest het allemaal zo eenvoudig zijn. Ik heb Vista eens getest op deze pc met een simpele Radeon 7000 AGP kaart erin.
Die kaart is dus langs geen kanten aan het werk te krijgen met de ATI drivers...
offtopic:
Vreemd, als je weet dat die kaart het summum op GPU-gebied is :/ </sarcasme>

Support voor hardware verdwijnt altijd als praktisch niemand het meer gebruikt.

0.0

Verwijderd

meuktracker: ATi Catalyst beta Vista RC1

Het werkte wel tijdens de beta's, maar nu niet meer...

Daarom mijn opmerking.

Die kaart was trouwens vorig jaar nog steeds te koop. Gewoon belachelijk dat zulk recente hardware gewoon niet wert onder Vista.

@Jungian : dus jij vindt het normaal dat alle niet-high-end hardware onder Vista dan maar zondermeer gedumpt mag worden ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 22:34 ]

Verwijderd

Heb zelf ook een X1900XT, en heb een paar weken terug Vista x64 geïnstalleerd. Deze werkte goed met de 7.2 drivers.

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-03 08:45
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:33:
[...]

meuktracker: ATi Catalyst beta Vista RC1

Het werkte wel tijdens de beta's, maar nu niet meer...

Daarom mijn opmerking.

Die kaart was trouwens vorig jaar nog steeds te koop. Gewoon belachelijk dat zulk recente hardware gewoon niet wert onder Vista.

@Jungian : dus jij vindt het normaal dat alle niet-high-end hardware onder Vista dan maar zondermeer gedumpt mag worden ?
een 7000 is gewoon zwaaaar verouderd... laatste is d8 ik de 9250 die nog supported wordt.. (ook onder XP met laatste drivers...)

Verwijderd

ik heb zelf een 8800gts maar de nvidia (100.65) drivers werken opzich wel maar alle resoluties zet ie terug naar 60 hz..of ik nou 1600 x 1200 draai of 640 x 480....alles daar tussen.. en ik kan het niet aan passen. zijn er al tools voor om die refresh rates te locken op een voorkeurs instelling. want het standaard scherm van nvidia kan je niks mee. dat is alleen in windows effectief. hoewel mijn max op 85 hz staat overal. terwijl mijn beeldscherm makkelijk 120 hz kan draaien op 1024....iemand ideeën?

asus p5b deluxe.
asus 8800 gts
LG Flatron F900P

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mjah, dit is echt niet de bedoeling henry1st - ik mis elke vorm van inzet en je topic titel trekt ook op niks :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.