Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

iPod op boxen aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik zag laatst bij Handyman een kabeltje om je mp3 speler aan te sluiten aan je radio ( of versterker neem ik aan, das logischer) toen dacht ik, dat kan ik zelf ook wel maken, toen ik de tulp stekketjes had gekocht ( male) kwam ik er achter dat er natuurlijk 2 pennetjes aan de stekker zitten. op zich kan dat wel maar je hebt natuurlijk links en recht en er komt uit je 3.5 mm jack maar 2 draadjes. En ik heb er dus 4 nodig ( links 2 + - en rechts + -). Heeft iemand een idee hoe ik dat kan gaan oplossen of denk ik gewoon verkeert, alsvast bedankt voor de reacties.

edit:
de topic naar is een beetje verkeert, mag veranderd worden

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 17:33 ]

Verwijderd

Snap je verhaal niet goed eerlijk gezegd... In principe heeft een Stereo jack plug 3 contactjes, links, rechts en gemeenschappelijke massa, die je dan naar je twee tulpcontacten brengt, waarbij je zelf de gemeenschappelijke massa opsplitst. Als je een jack plug hebt met maar 2 contacten heb je een mono, en dat kan wel is voor problemen zorgen door kortsluiting te maken... dus zou er even mee opletten

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:03

CyBeRSPiN

sinds 2001

stereo jack heeft 3 aansluitingen, links, rechts en massa. De massa is de buitenste laag, en moet je verbinden met beide "min"-contactjes van je tulpstekkers.
Maar zo'n snoertje kost 1-2 euro, waarom zelf gaan prutsen?

edit: zie dit plaatje ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.virtualdj.com/blog/xeon/image33.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door CyBeRSPiN op 09-03-2007 17:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt, ik dacht dat zou 3.5 jack er maar 2 had, effe het plaatje opslaan, bedankt

zelf prutsen, ja ik weet het, vind het wel leuk, heb een tijdje niks gesoldeert dus effe wat kleins tussendoor :P:P 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 21:37 ]