ipod shuffle (1st gen USB) op autoradio?

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140590

Topicstarter
Als ik een shuffle 1st gen heb, met USB dus.....kan ik dan:

1. deze aansluiten op een autoradio met usb aansluiting ? wordt die wel herkend ?

2. ziet de radio dan wel de files zoals itunes ze erop zet ? heb gelezen dat ze in een speciale structuur staan en in een hidden folder ?

3. maakt het uit dat ik em op mijn mac gebruik ? qua file system dan.....ziet de radio wel de bestanden als zie niet in FAT erop staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hangt van de radio af lijkt me he. Maar behalve als ie speciale ondersteuning heeft voor iPods via USB lijkt me de kans klein.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zie http://webwereld.nl/artic...st--ipod-accessoires.html
Er gaat een hoofdstuk speciaal over het koppelen van je iPod aan je autoradio.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 17:16
ik heb zelf een redelijk simpele autoradio met usb & sd, en de nano van mn vriendin (4GB) is goed af te spelen!

heeft een mac ipod een ander filesystem dan? dacht dat die allemaal wel fat waren!

gang is alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
leuk, maar er wordt nergens iets gezegd over de shuffle....
Datafeest schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:29:
Zie http://webwereld.nl/artic...st--ipod-accessoires.html
Er gaat een hoofdstuk speciaal over het koppelen van je iPod aan je autoradio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Japidoff schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:30:
ik heb zelf een redelijk simpele autoradio met usb & sd, en de nano van mn vriendin (4GB) is goed af te spelen!

heeft een mac ipod een ander filesystem dan? dacht dat die allemaal wel fat waren!
via een minijack aansluiting kan ik elke mp3 speler aansluiten...das het probleem niet. het gaat hier echter om een shuffle met usb aansluiting...die ik dan, zonder draden of adapters en dat soort onzin in mijn autoradio wil pluggen....en ja ipod kan als windows of als mac geformatteerd zijn :)
Pagina: 1