Toon posts:

Wat is Mooier..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas me kast een beetje verbouwd
2 Fan's aan de zijkant van de kast erbij
en een figuur uitgezaagd. daar komt blauw plexiglas achter.. maar nu is me vraag welk soort licht type kan ik het beste nemen?

Blacklight, neon ? wie heeft er een ideetje?
als ieklaar is post ik wel wat fotows :)

Verwijderd

Topicstarter
Ohja.. ik wil de kast ook wel een kleurtje geven... iemand een id? ik dacht aan zilverachtig

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 18:38

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Blacklight is mooi...maar neon is ook mooi he. Kijk...het mooiste is...als het allebei kan he!

Dat je EN blacklight, EN neon in je kast hebt. Dat vinnik dan he...daŽs VERUIT het mooiste. Als ze dan vragen `wat heb je in je kast?'..dan kun je zeggen 'blacklight' ' en neon dan?'...'ja, ook.'

Da's dus het mooiste. Maar ja...tis mijn kast niet he. Dan houdt het gewoon op. Dikke vette punt erachter. Dan kun je wel naar de eigenaar gaan, en vragen 'ben jij de eigenaar?' Dan zegt ie 'ja'..of 'nee', dan moet je iemand anders hebben...MAAAAR...er zijn er ook bij, die zeggen 'nee' maar stiekem zijn ze het wel he! Godverdomme! Beetje liegen he! Kom hier om te helpen man!

Dus.

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Ik vraag me af of al die prachtige lichtbalken zichtbaar blijven achter het blauw gespoten plexiglas. Misschien kan je er dan beter een TL-balkje achter leggen.

En Zilverachtig ? Ik houd het op mat zwart met mettalic blauw :)

Verwijderd

Topicstarter
hehe lekker vaag :)

hmm ja ik d8 ook aan zown lampie waar die mugge op af kome :D diez ook wel vel :D

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
:?

DynaMikeY wat is dat voor vaag verhaal?
Op maandag 05 februari 2001 15:10 schreef DynaMikeY het volgende:
Blacklight is mooi...maar neon is ook mooi he. Kijk...het mooiste is...als het allebei kan he!

Dat je EN blacklight, EN neon in je kast hebt. Dat vinnik dan he...daŽs VERUIT het mooiste. Als ze dan vragen `wat heb je in je kast?'..dan kun je zeggen 'blacklight' ' en neon dan?'...'ja, ook.'

Da's dus het mooiste. Maar ja...tis mijn kast niet he. Dan houdt het gewoon op. Dikke vette punt erachter. Dan kun je wel naar de eigenaar gaan, en vragen 'ben jij de eigenaar?' Dan zegt ie 'ja'..of 'nee', dan moet je iemand anders hebben...MAAAAR...er zijn er ook bij, die zeggen 'nee' maar stiekem zijn ze het wel he! Godverdomme! Beetje liegen he! Kom hier om te helpen man!

Dus.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 februari 2001 15:13 schreef -polle- het volgende:
Ik vraag me af of al die prachtige lichtbalken zichtbaar blijven achter het blauw gespoten plexiglas. Misschien kan je er dan beter een TL-balkje achter leggen.

En Zilverachtig ? Ik houd het op mat zwart met mettalic blauw :)
is niet gespoten
is origineel
en doorzichtig :) je kan er makkelijk doorgeen kijke anders heeft het licht ook nie veel zin.. dan had ik er wel een velle witte lamp op gezet

edit: zwart vind ik niet mooi op deze kast..

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 15:13 schreef Saiyan het volgende:
hehe lekker vaag :)

hmm ja ik d8 ook aan zown lampie waar die mugge op af kome :D diez ook wel vel :D
leuk, vliegt er zo een mugje in de voeding, terwijl je zusje aan het computeren is: >:) PATS :)

Verwijderd

Topicstarter
denk niet dat er een mugje imkomt :)
enige waar lucht of iets inkomt is via de FAN's en als een mug daar doorheen komt dan is ie knap :)

maar ik zit ook met de aansluiting van een dergelijke lamp,neon,blacklight wvr
welke word het minst warm en welke kan je het makkelijkst aansluite?

Verwijderd

Zo'n Sylvester Stallone mug . . . beetje tussen die fans heen en weer manouvreren.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 februari 2001 15:31 schreef Berran het volgende:
Zo'n Sylvester Stallone mug . . . beetje tussen die fans heen en weer manouvreren.
hehe was maar een id he jongens :)
maar ik denk dat het blacklight word

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Blacklight EN neon is een beetje teveel van het goeie IMO. Wat je wel kan doen is je kast van binnen helemaal wit spuiten en er dan een blacklight in hangen :)

Verwijderd

Topicstarter
dat was ook de bedoeling :)

het gaat om deze kast die dan al wat gemod is :)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.vandeurzen/skast.jpg

• delyver
  • Laatst online: 24-08-2025
ik dnek dat ie bedoelt welke kleur neon je moet nemen als je blauw plexi glas hebt?!
als hij dat niet bedoelt dan wil ik het wel wten ;)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Topicstarter
ik denk niet dat het neon word..
te duur :)

blacklight met binnekant van kast wit :)
daz wel kewl

• delyver
Op maandag 05 februari 2001 15:53 schreef Saiyan het volgende:
ik denk niet dat het neon word..
te duur :)

blacklight met binnekant van kast wit :)
daz wel kewl
zorg dan ook ff voor witte mobo's videokaarten enzz :)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Topicstarter
gewoon spuitbus witte verf niet geleidend
en pc uit en een dagje late drogen :D

• delyver
Op maandag 05 februari 2001 15:59 schreef Saiyan het volgende:
gewoon spuitbus witte verf niet geleidend
en pc uit en een dagje late drogen :D
das best een id
lol
ff wat info zoeken en kijken of een of andere gek dit al gedaan heeft, en anders ben ik de eerste gek, lol

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Topicstarter
eg niet dat ben ik dan :D :)

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Wat je ook kunt doen is een mooi figuur spuiten op je plexiglasraampje die alleen met een ultraviolette lamp oplicht, BLACKLIGHT aan mooie tekening (amd logo ofzo) ligt uit nix te zien :)
misschiene een idtje?

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik wil de binnekant van de kast ook wel een mooi kleurje hebbe zodat je wel wat ziet..

AMD is nie zown goed id als je een DUAL p3 hebt :)

• delyver
Op maandag 05 februari 2001 16:04 schreef Black_Adder het volgende:
Wat je ook kunt doen is een mooi figuur spuiten op je plexiglasraampje die alleen met een ultraviolette lamp oplicht, BLACKLIGHT aan mooie tekening (amd logo ofzo) ligt uit nix te zien :)
misschiene een idtje?
is een beetje moeilijk denk ik ivm de belichting van de test van je kast. Ik denk dat je veel delen van je kast daarmee verlicht en dus het effect bijna weg is. :(

Audi A8 W12 6.0

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Dus.
Hmmz, voel ik hier hans teeuwen¿ ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• delyver
Op maandag 05 februari 2001 16:16 schreef -=!ME!=- het volgende:

[..]

lol :)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 februari 2001 16:15 schreef delyver het volgende:

[..]

is een beetje moeilijk denk ik ivm de belichting van de test van je kast. Ik denk dat je veel delen van je kast daarmee verlicht en dus het effect bijna weg is. :(
idd :)
ik neem denk ik dus blacklight met witte verf en uitleven maar :D

alleen nog ff verzinne waar ik die lamp dan neerhang .. dat hij goed alles belicht

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Op maandag 05 februari 2001 16:16 schreef -=!ME!=- het volgende:
Joa... da denk ik wel joa....

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

Verwijderd

Het mooiste is wat je zelf het mooiste vind.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 februari 2001 16:33 schreef Alchemy het volgende:
Het mooiste is wat je zelf het mooiste vind.
idd maar een idtje oppikken van iemand anders kan altijd toch :)

• delyver
Op maandag 05 februari 2001 16:40 schreef Saiyan het volgende:

[..]

idd maar een idtje oppikken van iemand anders kan altijd toch :)
het beste is een id zlef of iden van anderen te combineren en met die van jezelf

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Dus.
Dit is een gemod verhaal van Hans Teeuwen >:):P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 februari 2001 16:48 schreef delyver het volgende:

[..]

het beste is een id zlef of iden van anderen te combineren en met die van jezelf
daz waar.. maar dat is nu ongeveer wel het geval d8 ik zo :)

Verwijderd

Topicstarter
maarja als ie klaar is post ik wel een paar pics om het goed te keuren of niet :D :)

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 10:31
Op maandag 05 februari 2001 16:18 schreef delyver het volgende:

[..]

lol :)
Jahaaa vette pech voor de kabouters!

WEBN & chill (@IBKR)

• HighLander
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2020

HighLander

One day you will see

denk dat je ook af moet vragen of je blacklight nog ziet door je gespoten plexiglas...

WEL als je een oplichtende vloeistof aan de binnenkant een logo verft...

Je KAN ook dat ruitje niet spuiten en gewwin transparant houden, je hebt namelik ook oplichtende stoffen ineen scala aan kleuren..
Chips verf je rood, weerstanden ALLEMAAL groen...

Ben erg benieuwd wat het word.

Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

• delyver
Op maandag 05 februari 2001 17:07 schreef DeadKennedy het volgende:

[..]

Jahaaa vette pech voor de kabouters!
huh?
ik snap die niet echt geloof ik

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 februari 2001 17:09 schreef HighLander het volgende:
denk dat je ook af moet vragen of je blacklight nog ziet door je gespoten plexiglas...

WEL als je een oplichtende vloeistof aan de binnenkant een logo verft...

Je KAN ook dat ruitje niet spuiten en gewwin transparant houden, je hebt namelik ook oplichtende stoffen ineen scala aan kleuren..
Chips verf je rood, weerstanden ALLEMAAL groen...

Ben erg benieuwd wat het word.
is niet gespoten.. (alweer :))
het is niet al te donker plexiglas .. je kan er makkelijk doorheen kijke :)

jah ik post the pics when ready :D

Verwijderd

Topicstarter
jaah ik heb al een TL'etje om te teste hoe het word :)
morge ff inbouwe :D

Verwijderd

Je moet gewoon volledig transparant plexiglas hebben en dan een gekleurde neon erin. Die koop je onder de 50 piek, en dan kan je de kleur veranderen zonder je hele kast weer te modden....:)

Verwijderd

Topicstarter
hijs is toch al gemod
logo is eral uit gezaagt :)
TL heb ik ook al..
alleen plexiglas nog ff uitzoeke

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 17:49

En1

DAMN!! dat plexiglas is eg een rip uit je lijf
pffffffff