Toon posts:

PDF Complete zowat op alle pc's geinstalleerd

Pagina: 1
Acties:
  • 415 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam erachter dat er op een groot deel van de pc's binnen de organisatie waar ik werk, PDF complete geinstalleerd is.
Al diverse keren heb ik een vraag van gebruikers gekregen of ik dat via het netwerk geinstalleerd heb. Nee dus.

Ik heb een paar nieuwe HP pc's waar ik dacht dat het alleen op stond(van fabrieks af aan), dit is dus niet het geval.

Nu zat ik zelf te denken dat het door 1 van de volgende twee dingen komt, maar betwijvel het ook grotendeels.
  1. Via update van Acrobat Flash. (Is bij meerdere mensen geinstalleerd vanwege nieuwe bedrijfswebsite), maar dit lijkt me sterk. Adobe zal nooit software van de concurent gaan installeren.
  2. Via de updates van Office die ik via Microsoft Windows Server Update Services installeer. Hier heb ik echter niks kunnen vinden wat een melding geeft met PDF. Wel is het zo dat de makers van dit product Microsoft Partner zijn. Dat heb ik terug gevonden op de website van pdfcomplete.
Bij ons is het zo dat veel mensen admin rechten hebben op hun pc. Dit heeft te maken met diverse software pakketten. Anders was dit misschien niet gebeurd.

Nu zou ik graag willen weten of iemand dit ook in zijn organisatie is tegen gekomen. En of iemand ook weet waar van het vandaan komt.
Met google krijg ik hier geen nuttige informatie over.

-Allemaal XP Pro clients
-Allemaal voorzien van McAfee Virusscan Enterprise 8.0 of 8.5

• marander
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 21:23
tja raar, ik zag iid dat die nieuwe hp machines voorzien zijn van dat programma. weet niet of het het nou door HP wordt geleverd of door MS.

sorry kan je geen echte info geven.

Het programnma werkt wel redelijk overigens :)

mayo is the special sauce...

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg wat vervelende popups, of ik wou registreren.
Maar wat mijn grootste reden om dit programma kwijt te raken is, dat we al een pdf writer hebben, namelijk eDoc PDF Printer Pro.
Hoop dat iemand anders, nog wat weet.

Verwijderd

HP bundled pdf complete wel, misschien met een update van wat HP software/drivers?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 15:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke. Opzich vind ik dat nog niet zo;n probleem.
Maar ik heb het nu ook op niet HP pc's staan. En HP pc's waarvan ik zeker weet dat ze voor 2 weken geleden dit programma'tje er niet op hadden staan.