Toon posts:

Asus v6600 HELP Plzzzz

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi all...
ik ben de bezitter van een asus v6600 deluxe
ik draai win 2k en heel vreemd als ik gewoon werk is er nix aan de hand maar zodra ik een dvd of divx of een mpeg of zoiets ga kijken hangt mijn complete systeem en niet software matig heb ik het idee want ik kan helemaal nix meer hij is gewoon dood en toe aan een reset! ik gebruik de 03/14/2000 3.7.9 driver... ook heb ik de 04/05/2000, 3.8.4
al geprobeert maar dat gaf hetzelfde probleem. verder hardware in de kist is: chaintech 6ata2 met 320 mb ram
sblive player, en ik heb een 4 of 5x dvd speler van philips model no:pca424d
en een realtek 8139 kaartje dus....
ik hoop dat iemand er iets op weet of ook deze ervaring heeft

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ooit weleens de Detonator drivers geprobeerd? Probeer die eens zou ik zeggen:
http://www.nvidia.com/Products/Drivers.nsf

Verwijderd

Topicstarter
maar die ondersteunen geen tv-out en daarom heb ik dat rot ding om op me 72 cm te kunnen kijken dat moet toch gewoon werken... onder win 98 dee hij hetzelfde,,,,

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:32

tweakerbee

dus..?

Oh fuck, heb je een K7M? Met een Athlon? Moet je eens proberen een OpenGL screensaver te draaien? Zelfde probleem? Heb ik ook, heb nog geen oplossing gevonden! :'(

Dit geld trouwens voor alle kaarten die ik op die plank zet! Want met een TNT2 M64 deed ie hetzelfde.. :( NIET LEUK! Probeer even de "HARDWARE VERSNELLING" uit te zetten.

Display > properties (rechtermuis op desktop)
Settings (tabblad)
Advanced... (knop)
Tabblad performance
HELEMAAL TERUGZETTEN, REBOOT, KIJK OF IE HET NOG DOET.

Bij mij niet.. Geen idee hoe het in godsnaam kan!

Sorry, je posting nog een keer gelezen, hmm.. ik was een beetje te enthousiast. Geeft niet. Geef toch even je uitkomsten van mijn "testje", ben benieuwd of het er op lijkt. Kun je wel gewoon spelletjes spelen?

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die detonator ook geprobeert maar die dee BLEEERK VAST!!! het is een kut kaart ik stuur hem terug! nooit meer asus voor mij!
tnx voor de info dat wel mischien heb jij een idee voor een andere goeie geforce 1 met tv out????

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

fuyungcow asus is een van de beste al dan niet de beste kaarten op dit moment. ik denk dat het met je systeem te maken heeft. Ik ben bang dat je het met een andere gforce ook heb! wat voor system specs heb je nog meer?

Click hier niet

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een matrox g400 erin hangen tijdelijk en daar doet alles het prima mee en ik had daarvoor een geforce ddr van creative en daar had ie ook geen problemen mee dus het licht echt aan die kaart.,,,,
dus er zit een p450@554 in als ik hem terug klok doet hij het ook niet dus dat is het dan dus ook niet verder heb ik 2 dims van 128 en een van 64 allemaal 100mhz umz verder dus niets bijzonders ik hoop je hier mee voldoende te hebben ingelicht ik heb die kaart dus nog wel liggen en ik wil heel graag dat ie werkt! alvast tnx mensen

Verwijderd

Topicstarter
nog even ook voor tweakerbee,
ik speel geen games dus geen idee
ik zal bij de eerst volgede keer dat ik een goede rede lees om hem erin te stampen het ff testen heb nog wel een oude 3d game op de plank dus...

• reapher

reapher

Z POWER

wat ook kan, had het zelf ook. is dat de heatsink gewoon niet lekker op de chip zit. als je nog garantie heb terug sturen die handel. sidebanding uit zetteb wil ook wel een helpen!

heb je een BX board? als moederbord.

Click hier niet

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb een Chipset: VIA Apollo Pro133 and 686A
CPU type: Slot 1
Form Factor: full ATX
Expansion slots: 4x PCI, 2x ISA, 1x AGP
Memory Slots: 3x DIMM
Other: Audio onboard
AMR support
ATA/66

dus hoe zet ik sidebanding uit en wat is het precies..???
tnx alvast reaper oja de heatsink is prima de temp ook en het voltage lijkt ook goed te zijn volgens smartdocter van asus.
een keer leek hij te hoog maar verder geen problemen ....

• reapher

reapher

Z POWER

Waar ik ook van heb gehoord is dat de asus health monitor en tweak utility niet lekker werken met de via chipset probeer het eens te uninstallen.

Sidebanding (SB) is een techniek om instructies korter te maken! ze zeggen dat het sneller is maar in de prektijk maakt het niks uit. Je kunt dit of in de bios uit zetten of via de asus flash utility die van de asus site kan downen!

Click hier niet

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

nVidia heeft als ik me niet vergis, gemeld dat er inderdaad een probleem is met Via Apollo borden. Daar hebben ze nog geen oplossing voor maar schijnen er wel mee bezig te zijn dus... even wachten (heerlijk, die G400 die bij mij vrijwel alles doet wat ik wil...)

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• reapher

reapher

Z POWER

er zijn geen props met nvidia borden! het is alleen dat asus health ding.

Click hier niet

Pagina: 1