Ik heb een 2e hands acer laptop gekocht. Helaas zit er op de laptop een image met ruim 4 Gb perinstalled zooi. Er zit ook een i386 dir op de hd. Ik heb geprobeerd om deze op cd te zetten en dan schone install te doen maar helaas werkt dat niet. Is er een tool die van de i386 dir een install disk kan maken ?
Nlite?
"google is your friend"
"google is your friend"
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Ja klopt heb ik ook de 1e cd mee gemaakt, maar helaas werkt dat niet. Er missen bestanden. Dat is nog niet zo'n probleem. Maar de serial wordt ook niet geaccepteerd
Ik zou middels torrents zoeken naar een general OEM versie van Windows XP, en dan de meegeleverde serial op de achterkant van de laptop gebruiken. Dit is verder gewoon legaal. Let op dat je wel specifiek een OEM versie van de torrent download, want torrentsites staan vol met RETAIL versies omdat men er vanuit gaat dat als je een torrent download dat je toch wel illegaal aan de gang gaat.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:22:
Ja klopt heb ik ook de 1e cd mee gemaakt, maar helaas werkt dat niet. Er missen bestanden. Dat is nog niet zo'n probleem. Maar de serial wordt ook niet geaccepteerd
Kijk tevens goed of de OEM die bij de laptop kwam inclusief SP1 of SP2 is, want dat maakt verschil met de OEM versie die je download.
Je kunt de i386 niet zomaar bootable maken in ieder geval, dus ik denk dat zoeken naar een werkende OEM disk je beste oplossing is.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik