Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PDA] Pda waarschuwt niet meer voor een afspraak

Pagina: 1
Acties:

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 22:03

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Topicstarter
Ik heb gezocht met google en hier op GoT maar ben zo 1 2 3 geen relevante posting tegengekomen.

Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn PDA. Hij waarschuwt niet meer wanneer ik een afspraak heb. De PDA gaat wel aan maar geeft geen geluid. Het is een HP IPAQ hx2790 met een 2gb SD kaartje. ( draaiende op WM 5 ).

Ik heb al gekeken bij Sounds and Notifications. daar staat netjes een geluid gekoppeld en als ik hem afspeel dan hoor ik netjes het geluid. Daar ligt het dus niet aan. Uiteraard de datum en de tijd gecontroleerd, ook dit klopt.

Daarnaast heb ik hem softgereset en heb ik ook een hardreset gegeven. Ik heb echter nog steeds geen geluid.

herkend iemand dit probleem en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

[ Voor 5% gewijzigd door mkleinman op 09-03-2007 12:30 ]

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-10 22:13

ScSi

Belg.

Heb je toevallig iets van software als spb pocket plus oid staan? En probeer eens of je het geluidje hoort als er een koptelefoon is aangesloten? (ook met een afspraak natuurlijk)
Werken andere geluiden nog wel? (gewoon een mp3'tje oid)

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Topicstarter
Geluiden werken zonder problemen. Ik kan ook bij Sounds and notifications op play drukken. Dan hoor ik netjes het geluidje wat ik zou verwachten wanneer ik een afspraak heb.

Update trouwens. Mijn PDA gaat bij een afspraak notificatie ook niet ( meer ) aan. Het lijkt wel alsof de PDA helemaal niet meer ziet dat ik een afspraak heb. Terwijl ik die wel netjes zie in m'n Today list.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Dit exacte probleem heb ik ook gehad. Met een mioa701 met SPB Pocket Plus + Agenda plugin.
De oorzaak heb ik niet kunnen achterhalen, een herinstall van de SPB software hielp bij mij toen niet.
Een harde reset en complete systeem herstel hielp logischerwijs wel.

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Topicstarter
Heb daarnet een backup gemaakt en daarna een clean reset gedaan.
Alles lijkt weer te werken.