[ASP] PHP module op asp webspace

Pagina: 1
Acties:

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49
Er moet een webshop komen op een website die draait op een ASP server. De webshop module is echter geprogrammeerd met PHP en MySQL (zen-cart).

Ik had zelf in gedachte om een extra hostingpakket aan te vragen die PHP ondersteunt. En dan vervolgens de webshop in een iframe te maken. Is dit dit beste oplossing?

De website bevat een css uitklap menu. Ik ben bang dat de uitklap achter het iframe komt. Maar dit is opzich voor latere zorg.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:48

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

DJH schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:24:
Er moet een webshop komen op een website die draait op een ASP server. De webshop module is echter geprogrammeerd met PHP en MySQL (zen-cart).

Ik had zelf in gedachte om een extra hostingpakket aan te vragen die PHP ondersteunt. En dan vervolgens de webshop in een iframe te maken. Is dit dit beste oplossing?
Subdomein welke naar de PHP shop verwijst geen optie?.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-11 08:48

Zyppora

155/50 Warlock

Je kunt de uitklapfunctionaliteit icm. het iframe zowiezo al testen door een (leeg) iframe aan te maken op de plaats waar later je PHP pagina in tevoorschijn getoverd wordt, mocht je het iframe idee doorzetten. Evt. zou je de page kunnen includen (weet niet of dat in ASP gaat). Maar om gorgi_19 aan te vullen: een website zou je eigenlijk uniform moeten houden, ook qua scripttaal.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290