Toon posts:

mp3 branden met Nero....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe gerbruik ik Nero alleen om CD's te kopieeren ........nu vraag ik me af of ik ook mp3's kan branden met Nero..???

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-04 00:48

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Je kan wel mp3's als data branden met nero maar niet als audio. als je mp3 naar audio wilt moet je Easy CD creator 4.0 gebruiken werkt perfect! allen hij snapt 80 min cd niet ;( AAGRGG!!! maarja dan maar niet dat laatste nummertje of je moet alles eerst naar wav omzetten en dan branden met ????? naar audio!

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-05 07:20
Jaaa, met een wizard in NERO>> Nieuwe CD complimeren>>Audio CD>>afsluiten, dan in het venster rechts MP3 slepen naar links, en dan branden! Klaar is Kees >:)

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-05 07:20
Je moet wel de nieuwe versie gebruiken van Nero, ik draai met Nero 5.038 >:)

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:32
IDD gewoon een nieuwe audio cd maken en Mp3 erin slepen en klaar is je audio cd, kijkt ook nog eens hoe lang hij gaat worden, dus gaat prima (ik doe het ook altijd met NERO >:))
Idd wel een verie hoger dan 4.8.x geloof ik, maar gewoon 5.x gebruiken !!

Gewoon spullen

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-05 19:44

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Inderdaad...Met Nero 5.x heb je geen centje pijn. Zitten makkelijke opties in...crossfade, normalizing etc.

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Het kan simpeler: NOOIT meer Easy CDcreator gebruiken maar gewoon gaan voor EEN versie van Nero..het maakt nog niet eens uit welke versie!
Mp3 als data (dus gewoon 650mb ofzo) moet je als DATA-CD maken.....dat werkt ideaal. audio-cds gewoon maken als AUDIo-cd...bij een strakke mix gewoon crossfaden. Werkt perfect met 74min en 80 min (en de nieuwere versies ook met 90 min e.d.) Als je writer het ondersteunt ken je lekker overburnen... >:)

Dusuh...ga vooral Nero 5.x gebruiken!!!!! 8-)

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 14:51 schreef ZyMoTiC het volgende:
Je kan wel mp3's als data branden met nero maar niet als audio. als je mp3 naar audio wilt moet je Easy CD creator 4.0 gebruiken werkt perfect! allen hij snapt 80 min cd niet ;( AAGRGG!!! maarja dan maar niet dat laatste nummertje of je moet alles eerst naar wav omzetten en dan branden met ????? naar audio!
Loop je niet een beetje achter? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Jongens bedankt voor jullie hulp, maar het is me ondertussen al gelukt (in 1 keer!!*D ), met de hulp van Klovan (thanx!!).

Nogmaals bedankt iedereen & have a nice day anyway!! :)

:*

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-05 22:34

Muggie

8 pm

Hardstikke lache maar ik krijg toch mooi de 2 seconden pauze niet weg tussen de nummers met Nero :(

Ik heb de pauze al op 0 seconden/frames gezet maar hij blijft zeuren dat er 2-3 seconden pauze gebruikt moeten worden :(

PSN: mug_8pm

Verwijderd

Ja, dat is alleen bij de eerste track.

Die moet 2 seconde "inloop" hebben, ja.
;)

• Muggie

Muggie

8 pm

Kun je dit omzeilen of moet ik hier weer ECDC voor gebruiken ?

Verwijderd

Nee, dit kun je niet omzeilen...
(hij geeft dus de waarschuwing dat dat niet kan...:()

Maar volgens mij doet ECDC dit ook, hoor, alleen geeft hij dit niet aan, maar brandt hij de cd ook met 2 seconden inloop...

Die tijd is namelijk nodig voor je TOC.

• Muggie

Muggie

8 pm

Volgens mij als ik alles als losse audiotracks op een cd brand en vervolgens van cd op cd kopieer dan kan ik de pauzes wel weghalen :?

Over omslachtig gesproken |:(

Pagina: 1