Toon posts:

[IE7] films streamen niet meer maar worden gedownload

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort Vista draaien en IE7 zit hier natuurlijk in geintregeerd.
Nou ging alles perfect totdat ik onlangs Quicktime heb gedownload en deze ergens iets raars heeft gedaan met de instellingen.

Als ik nu een wmv of mpeg of wat dan ook download, opent niet quicktime of windows media player gelijk, om het filmpje te bufferen, maar wordt deze eerst gedownload.

Dit is erg vervelend en in de instellingen kan ik hier weinig over vinden. Alles op default zetten werkt schijnbaar niet, en ook de instelling om een programma aan een extensie te koppelen lijkt al goed te staan.

Iemand dit probleem verholpen?

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ik krijg ook zo'n soort melding. Dan wil ik eem filmpje openen maar dan wilt ie7 het filmpje in de browser openen. En opent wmp het filmpje niet in de browser op in wmp zelf (heb vista ultimate 32bit draaien).

Self reflection is the school of wisdom

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:04
idem, iemand al een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie dit probleem gekregen na de installatie van Quicktime?
Ik volgens mij wel.

• Frontysco
nee ik gewoon op een schone vista installatie zonder quicktime... vaag dus

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ik heb ook een schone installatie van vista. Zijn er dan zo weinig mensen die vista draaien?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

In Media Player

Opties -> File types -> select all?

Overigens: Fx FTW ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Welke versie van wmp is dat? En bedoel je in xp of in vista?

• Frontysco
Ik heb microsoft gebeld maar die willen mij pas helpen zodra ik 63 euro betaal omdat ik een godverdomme OEM versie heb. Dit is toch ronduit belachelijk. Ze zeggen ja dan moet je contact op nemen met je leverancier. Stel dat ik mijn computer gekocht heb bij "spam" Paradigit "spam" en dezelfde vraag aan hun stel. Die weten dit ook absoluut niet.

Mijn vraag aan jullie is, willen jullie microsoft bellen (mits je geen oem versie hebt uiteraard) en het verhaal uitleggen? Misschien worden we dan wat wijzer

Hans

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-02 19:09
Frontysco schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:56:
Ik heb microsoft gebeld maar die willen mij pas helpen zodra ik 63 euro betaal omdat ik een godverdomme OEM versie heb. Dit is toch ronduit belachelijk. Ze zeggen ja dan moet je contact op nemen met je leverancier. Stel dat ik mijn computer gekocht heb bij "spam" Paradigit "spam" en dezelfde vraag aan hun stel. Die weten dit ook absoluut niet.

Mijn vraag aan jullie is, willen jullie microsoft bellen (mits je geen oem versie hebt uiteraard) en het verhaal uitleggen? Misschien worden we dan wat wijzer

Hans
Rot maar wel terecht. Als je een OEM koopt dan geef je daarbij aan dat je de support bij je Computerleverancier haalt en niet bij Microsoft. Overigens is die €63 euro ex BTW voor Online Assisted Support.

Ik zal wel ff rondvragen bij MS als Partner zijnde...

[ Voor 3% gewijzigd door Clueless op 20-03-2007 15:32 ]

I Don't Know, So Don't Shoot Me

• Frontysco
Hey, ja is ook wel zo maar toch. Als je dat zou willen doen graag, dan zou je veel mensen ermee helpen :)

Hans

Verwijderd

Topicstarter
Hmm..

T'probleem zit hem ook niet in mediaplayer>opties>netwerk en dan de stream instellinge. Die staan allemaal aangevinkt en als proxy heb ik 'geen' gezet.

Irritant is dit, echt weer een vinkje wat 'ergens' uitstaat.

• Clueless
Heb momenteel ff de vraag bij Microsoft neergelegd maar die hadden er over de telefoon ook niet 1,2,3 ff snel een antwoord op (had ze toch aan de lijn voor wat anders ;)).

Wellicht dat ik zelf of iemand hier even een testmachine voor Vista laat maken (we hebben er nu 1tje in VMware, maar das toch anders en we hebben er toch 1 nodig) en dan zelf even ga klooien. Tis toch vrijdag en het is momenteel erg rustig ;)

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Harstikke bedankt alvast voor de moeite. Ik vraag me toch af waarom veel mensen dit niet vragen of last van hebben. Er draaien volgens mij al aardig wat mensen op Vista als ik het zo hier en daar hoor.

• Frontysco
Ventrigo schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:09:
Harstikke bedankt alvast voor de moeite. Ik vraag me toch af waarom veel mensen dit niet vragen of last van hebben. Er draaien volgens mij al aardig wat mensen op Vista als ik het zo hier en daar hoor.
zoals je bij mij ziet heb ik wel degelijk hulp gevraagd aan ms alleen willen ze niet helpen XD :P

Die gast hierboven, super bedankt voor de moeite :)

• Clueless
Heb nog geen antwoord gehad van MS maar naar wat ik van ze aan de telefoon begreep is dat het tegenwoordig standaard gedrag is... Vreemde manier maar d'r schijnt niet 1,2,3 iets aan te doen te zijn...

Ook op de testmachines die we hier nu hebben draaien met Vista (Business overigens) is dit het standaard gedrag dat vertoont wordt bij het aanklikken van een filmpje.

Verwijderd

Topicstarter
Maar het rare is, is dat het niet zo was toen ik net Vista installeerde.

Het is bij mij veranderd nadat quicktime erbij is gekomen.

• Clueless
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:31:
Maar het rare is, is dat het niet zo was toen ik net Vista installeerde.

Het is bij mij veranderd nadat quicktime erbij is gekomen.
Vreemd, op de testmachines die ik hier heb staan staat in het geheel geen QuickTime op en deze hebben hetzelfde gedrag. Wellicht dat je je vergist en dat het je na installatie van QuickTime pas is gaan opvallen?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ja, lastig na gaan.
Maar misschien dat het te maken had met het toeverdelen van de extensies aan programma's. Wie weet dat er bij jou een ander programma dit process al in de war had gegooit?

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Maar hoe zet je die extencies nu weer terug naar het juiste programma?

En dan nu vooral voor windows media player ? ;)

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:40
Ik had het ook in XP.
Maarik denk dat het wel te veranderen is in reg.
Ik heb er geen oplossing voor.
Maar ik gebruik nu ook FF en geen IE meer.
En volgens mij is het zelfde probleem.
Pagina: 1