Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Mail overkrijgen van oude PC met OE6*

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:26
Hallo,

Sins gister heb ik een nieuwe laptop met Vista. Een probleem heb ik echter nu. Ik moet al mijn email van mijn oude pc met outlook expres en windows xp naar mijn nieuwe pc met vista mail verhuizen. Ik heb gezocht maar snap het niet helemaal. Wij kan het mij mischien begrijpbaar uitleggen?

gr joppe :)

[ Voor 22% gewijzigd door joppe113 op 09-03-2007 10:35 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Outlook backuppen? Zoek daar maar eens op google mee. En dan via USb-stick of dergelijke, of gewoon via netwerk

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zonder te weten welke versie van Outlook je gebruikt is het moelijk om een duidelijk antwoord op te geven.

Outlook en Outlook Express hebben hier twee verschillende methodes voor.

In Outlook Express moet je in je opties zoeken naar Maintenance Folder en in Outlook (de echte) moet je naar een PST bestand zoeken of een export maken.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-11 22:02

Zygivt

Evenaren en overtreffen

bestand--> importeren exporteren --> naar bestand exporteren--> bestand met persoonlijke mappen--> alles selcteren en backup maken

bestand --> importeren en exporteren -->gegevens uit een bestand of ander programma importeren --> Bestand en persoonlijke mappen --> .pst bestand zoeken en importeren

succes

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:37

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

dit is overigens gewoon terug te vinden met de search en is eigenlijk niet eens vista gerelateert.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

joppie113,

Welkom hier op GoT :)
Wij hebben op GoT een heleboel spelregels opgesteld waar een topic aan moet voldoen en jouw topic lijkt daar op geen enkele manier op ;)

Ik pak de regels even kort samen:
  • We verwachten van iedereen hier op GoT dat ze zelf inzet tonen - dus we verwachten dat je laat zien in je topic wat je al geprobeerd en wat je al gedaan hebt om zelf je probleem op te lossen, en dat zie ik niet terug in je topic :)
  • We zien ook graag een goede topic titel die je topic omschrijft 'Help ik heb vista' zegt natuurlijk helemaal niets over je topic, zeker niet omdat het blijkt dat je topic over mail gaat en niet over Vista zelf - in Windows Clients zien we daarnaast nog graag dat je de Windows versie in je topic titel zet :)
  • Ook is het verplicht om genoeg informatie te geven - welke Windows versie draait je oude PC etc, etc.
Ik zie dit alles totaal niet terug in je topic dus ik stel voor dat je eens begint om je topic aan te passen :)

• joppe113
Ok,ok ik ben nieuw hier sorry hoor.

maar

er draait xp op mijn laptop en ik heb eerst gegoogeld maar wat ik begrepen hebt levert het problemen op om mijn mail van outlook expres te exporteren naar vista mail. En dat outlook expres niet beschikbaar is voor vista. Maar nogmaals ik ben geen held met computers. En nieuw met dit forum dus sorry voor eventueele fouten.

joppe113

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-11 22:02

Zygivt

Evenaren en overtreffen

iets beter googlen op outlook + backup maken ?

• joppe113
ja, ik heb gezocht maar backup van outlook is geen probleem maar hoe krijg ik mijn mail van outlook naar vista mail?

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 13:52
Bij outlook express staat de mail ergens in een map met documents and settings - user - local settings - application data - Identities - "lang nummer" -enz.
Als je die identities map kopieerd naar een stick dan kun je vanuit windows mail importeren berichten - OE 6 - hoofdidentiteit etc de berichten importeren.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:12
IK heb de mailbestanden van outlookexpress apart gezet, maar via de importfunctie van WIndows Mail (VIsta) kan ik ze niet importeren. Nog tips?

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:25

you had me at EHLO

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Titel nog wat verder uitgebreid en verhuizing naar Officesuites en -software

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1