Besturingssysteem: Microsoft XP Home Edition
OS Service Pack: Service Pack 2
DirectX - versie: DirectX 9.0c
CPU type: Intel® Pentium® 4, 3000 MHz
Moederbordnaam: Asus P4P800S SE (5 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, LAN)
Moederbord chipset: Intell Breeds Hill i848P
Systeemgeheugen: 1024MB RAM (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type: AMI (07/05/04)
Videokaart: Asus Radeon 9600SE - Secondary (128 MB)
Videokaart: Asus Radeon 9600SE (128 MB)
3-D versneller: ATI Radeon 9600SE (RV360)
Monitor: Acer AL1714 (17" LCD)
Hallo jongens,
Na ongeveer 2 jaar in het bezit te zijn geweest van de ATI radeon 9600se AGP wordt het voor mij nog 1 keer tijd een AGP upgrade aan mijn computer te gaan geven. Ik ben namelijk best wel een game freak maar met de 9600se lukt het me niet meer de nieuwere spellen op hoge instellingen te draaien. Vandaar dat ik op zoek ben naar een andere videokaart.
Ik heb deze zoektocht zo`n 8 maand geleden ook al eens gedaan en ben toen uitgekomen op de 6800GT 256mb AGP op marktplaats. Deze heb ik gekocht voor €160,00 en daarmee ben ik afgezet want de kaart heeft het nooit gedaan en na hem door medewerkers van expert te hebben laten na gekeken blijkt dat het geheugen kapot was.
Die tijd heb ik achter me gelaten en ik ben weer verder gaan zoeken, nu ben ik op de volgende kaart gestuit welke ook weer op marktplaats stond namelijk, de ATI X800VE.
Mijn vraag aan de videokaart deskundigen van tweakers is:
Kan ik met deze kaart de nieuwere spellen zoals hitman bloodmoney, gta san andreas, F.E.A.R, Far Cry, Call of duty 2, Age of Empires 3 etc. met een hoge kwaliteit spelen, of is deze videokaart het niet waard om zo`n 90 euro aan uit te geven en kan ik beter op zoek gaan naar een betere AGP upgrader waarmee ik mij nog een paar jaar kan vermaken. Zo ja welke?
Hieronder de link:
http://www.marktplaats.nl...2B%252FAeKFoGl%26xref%3D1
Alvast bedankt voor jullie advies.
Groet,
Kees
OS Service Pack: Service Pack 2
DirectX - versie: DirectX 9.0c
CPU type: Intel® Pentium® 4, 3000 MHz
Moederbordnaam: Asus P4P800S SE (5 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, LAN)
Moederbord chipset: Intell Breeds Hill i848P
Systeemgeheugen: 1024MB RAM (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type: AMI (07/05/04)
Videokaart: Asus Radeon 9600SE - Secondary (128 MB)
Videokaart: Asus Radeon 9600SE (128 MB)
3-D versneller: ATI Radeon 9600SE (RV360)
Monitor: Acer AL1714 (17" LCD)
Hallo jongens,
Na ongeveer 2 jaar in het bezit te zijn geweest van de ATI radeon 9600se AGP wordt het voor mij nog 1 keer tijd een AGP upgrade aan mijn computer te gaan geven. Ik ben namelijk best wel een game freak maar met de 9600se lukt het me niet meer de nieuwere spellen op hoge instellingen te draaien. Vandaar dat ik op zoek ben naar een andere videokaart.
Ik heb deze zoektocht zo`n 8 maand geleden ook al eens gedaan en ben toen uitgekomen op de 6800GT 256mb AGP op marktplaats. Deze heb ik gekocht voor €160,00 en daarmee ben ik afgezet want de kaart heeft het nooit gedaan en na hem door medewerkers van expert te hebben laten na gekeken blijkt dat het geheugen kapot was.
Die tijd heb ik achter me gelaten en ik ben weer verder gaan zoeken, nu ben ik op de volgende kaart gestuit welke ook weer op marktplaats stond namelijk, de ATI X800VE.
Mijn vraag aan de videokaart deskundigen van tweakers is:
Kan ik met deze kaart de nieuwere spellen zoals hitman bloodmoney, gta san andreas, F.E.A.R, Far Cry, Call of duty 2, Age of Empires 3 etc. met een hoge kwaliteit spelen, of is deze videokaart het niet waard om zo`n 90 euro aan uit te geven en kan ik beter op zoek gaan naar een betere AGP upgrader waarmee ik mij nog een paar jaar kan vermaken. Zo ja welke?
Hieronder de link:
http://www.marktplaats.nl...2B%252FAeKFoGl%26xref%3D1
Alvast bedankt voor jullie advies.
Groet,
Kees