Toon posts:

Crystal report + VS 2005

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben even aan het experimenteren met crystel report in visual studio 2005.
Het rapport opstellen en al de gegevens laten weergeven is geen probleem.

Is het ook mogelijk om alleen maar een bepaald deel te laten weergeven?? Hiermee bedoel ik bv
select * from [tabel] where ID = 1

Ik heb al op het internet aan het zoeken geweest maar ik heb niet direct iets gevonden. Kan iemand mij hiermee verder helpen??

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12 21:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Voor zover ik weet laat Crystal alleen datgene zien wat je hem in de onderliggende query meegeeft en kan ie daar vanalles me uithalen - maar de beperking van een evt selectie (want dat is wat je zoekt) zul je toch echt in de onderliggende query af moeten vangen. Dat kan een prompt zijn of een hardcoded stuk code.
Aangezien ik VS2005 totaal niet ken, zal hoe je dat dat doet denk ik door jouzelf of iemand anders beantwoord moeten worden ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:42:
Hallo
Is het ook mogelijk om alleen maar een bepaald deel te laten weergeven?? Hiermee bedoel ik bv
select * from [tabel] where ID = 1

Ik heb al op het internet aan het zoeken geweest maar ik heb niet direct iets gevonden. Kan iemand mij hiermee verder helpen??
En je kon ook niks vinden in de documentatie? Vreemd, wat het staat er écht in ;)

Zoals je kunt lezen in onze PRG Quickstart verwachten we toch echt iets meer eigen inzet van een topicstarter; enkel zeggen dat je gezocht hebt en daarmee "aantonen" dat je moeite hebt gedaan is niet voldoende hier ;)

Overigens is mijn eerste hit op google meteen raak ;) >> Selection Formula's

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 08-03-2007 22:49 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.