Toon posts:

Ruby on Rails *

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, ik doe samen met een medestudent onderzoek voor een vak op school, voor onze opleiding informatica. Wij doen onderzoek naar Ruby on Rails.
Ik zag dat er al wat topics over gaan, maar ik zou graag van iedereen een reactie hebben met antwoord op een paar vragen. Als je Ruby on Rails niet kent, verzoek ik je vriendelijk ditgeen ook te laten weten.
Zodoende willen we graag zoveel mogelijk in een topic verzamelen voor ons onderzoek.

De vragen zijn als volgt:

- Ken je Ruby on Rails? Zo nee, dan kun je de andere vragen overslaan, maar gelieve dit wel te laten weten. We poberen namelijk een indicatie van de bekendheid te krijgen.

- Wat vind je van Ruby on Rails? Welke ervaringen heb je ermee?

- Welke impact heeft Ruby on Rails op je manier van programmeren?

Alvast bedankt voor alle reacties!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
PRG is niet echt de plek om een enquete te houden, daar zijn andere sites voor ;)

Kijk ook even naar ons Algemeen beleid*, en de PRG Quickstart. In die laatste kun je lezen wat wij hier van een topic verwachten; en daar voldoet je topic niet aan, laat staan je topictitel.
quote: *
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic reden moet zijn voor discussie.
Tot slot: Had je onze search al ontdekt? Er lopen al best wat topics over RoR hoor ;)

[ Voor 128% gewijzigd door RobIII op 08-03-2007 22:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.