Toon posts:

[Vista] Activatie "product key already in use"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem en ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen.
Ik heb een HD crash gehad en opnieuw vista moeten installeren (op een nieuwe hd), het probleem is nu dat ik bij de activatie van mijn Vista de melding krijg dat de key al in gebruik is... waarschijnlijk door mijzelf, maar hoe krijg ik dat microsoft duidelijk gemaakt... en nog een vraagje, krijg ik dit probleem elke keer als ik windows opnieuw ga installeren?
Alvast bedankt voor alle hulp/advies

Verwijderd

gewoon microsoft bellen. je bent echt niet de eerste die dit overkomt hoor :P

en ja, dat kan wel vaker gebeuren. je kan bijv. even een image trekken na het activeren.

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
maar hoe krijg ik dat microsoft duidelijk gemaakt
hetzelfde als je het hier heb gedaan, je zegt gewoon dat je hdd gecrashed is en dat die nu zegt dat de product key al in use is, je kan hem dan gewoon activeren hoor...

http://specs.tweak.to/15535

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie, word morgen maar bellen, de helpdesk is al dicht.... ik zal ze dan waarschijnlijk nog vaak gaan spreken...

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:27

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ehm, gewoon bellen en verhaal uitleggen. HD stuk, mag ik nieuwe activatie. Antwoord: uiteraard, blijf aan de lijn en de computer zal het voorlezen aan u. Zo simpel is het.

Nee dit heb je niet altijd, ligt eraan hoevaak je windows opnieuw activeert in X periode en of er hardware onderdelen vervangen worden en hoeveel, welke.

Edit: en hoezo denk je dat je ze nog vaker gaat spreken? Als jij je hardwareID hetzelfde houdt zal je echt niet vaak met MS aan de telefoon hangen

[ Voor 18% gewijzigd door We Are Borg op 08-03-2007 21:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nog al een hd "sloper" vraag mij niet waarom, maar een hd of 2 tot 3 gaan er bij we door heen in het jaar... als ik iedere keer moet gaan bellen, zal ik wel een goede relatie gaan opbouwen met de helpdesk :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gaat ie echt al zeuren bij alleen maar een nieuwe harddisk? Had je verder geen enkele andere hardware gewijzigd? Ik kreeg die melding nl. ook, maar dat was omdat ik een nieuw moederbord+cpu+geheugen+videokaart had. Harde schijf staat eigenlijk ook binnenkort op de planning, maar ik dacht dat dat niet uitmaakt qua activatie...

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
Misschien niet als je er 1 bijplaatst maar wel als je op die nieuwe schijf installeert?

Verwijderd

Topicstarter
Alleen hd vervangen en een aantal weken geleden een netwerk kaart... dat is alles... over een paar weken hoop ik mijn defecte hd weer terug te hebben en dan zal ik wel weer zien of de key nog geldig is... ben benieuwd...

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:59:
Ik ben nog al een hd "sloper" vraag mij niet waarom, maar een hd of 2 tot 3 gaan er bij we door heen in het jaar... als ik iedere keer moet gaan bellen, zal ik wel een goede relatie gaan opbouwen met de helpdesk :)
Iets vaker je kamer ontstoffen misschien? ;)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:02

franssie

Save the albatross

misschien tijd voor een 'waarom verbruik ik 3 HDDs per jaar' topic? Hier gaat ook wel eens iets dood maar dan echt pas na een aantal jaren ongekoelde mishandeling :D

ik ben echt benieuwd, hoe krijg je het voor elkaar?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Pagina: 1