Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Er zitten daar meer dan 2000 IT'ers en toch zie je nooit een discussie over dat bedrijf. Zouden ze vanuit Utrecht niet bij tweakers.net kunnen?
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Ik denk dat je geen kans maakt op een leasauto. Althans, als de regels bij elke lokale bank gehanteerd worden zoals bij mijn oude bank maken alleen de accountmanagers, teamleiders, directie en facilitaire dienst aanspraak op een leaseauto.
Hypotheek op personeelsvoorwaarden is nòg iets goedkoper dan voor "gewone stervelingen".
Ziekenfonds is ook iets goedkoper (gaat via een collectieve verzekering).
Ik werk ondertussen ergens anders. Bij een detacheerder.
Wel heb ik een heel goed gevoel overgehouden aan mijn sollicitatie en de mensen die ik daar heb gesproken.
Uiteindelijk heeft voor mij toch de detachering (Let wel op: een kleine detacheerder! Grote detacheerder zoals GPR heb ik al meegemaakt en hoeft niet meer voor mij
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Maar ja Griffin2k, mooi dat je een baan hebt gevonden waar je tevreden mee bent!
[ Voor 0% gewijzigd door -W0kk3L- op 10-10-2007 16:04 . Reden: zeg gewoon Valori! ;-) ]
Ik kan me goed voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt, en het is ook zeker niet netjes, maar gezien het grote aantal aanmeldingen kan ik me nog wel een beetje voorstellen dat dat gebeurt. Rond 2002 had ik precies hetzelfde, en ik werd er ook niet vrolijk van.....sparks schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:33:
Onlangs gesolliciteerd via hun website. NOOIT meer iets van gehoord, geen afwijzing of wat dan ook. Als ze zo met je om gaan dan vraag ik me af of je daar goed af bent.
Maar van die algemene zullen ze velen krijgen en kost dus heel veel tijd om ze allemaal te beantwoorden, daar kan ik me voorstellen dat ze af en toe even een paar negeren.
edit: ook al is het niet netjes, natuurlijk
[ Voor 5% gewijzigd door macciez op 21-09-2009 14:14 ]
Do what you love, do it often
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K