Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 12:27
Ik heb volgende week een gesprek bij de Rabobank.
Zij hebben mij een functievoorstel gedaan met ook een indicatie van salaris.
Functievoorstel wat nu klaarligt is een Service Manager functie.

Werken er nog meer mensen bij de Rabobank?

Wat voor voorwaarden primair / secundair zijn daar zoal te verwachten?
Leaseauto? Hypotheek? Leningen? Ziektefonds? Pensioen?

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:37
Grappig, ik zie nu ineens deze oude topic.

Er zitten daar meer dan 2000 IT'ers en toch zie je nooit een discussie over dat bedrijf. Zouden ze vanuit Utrecht niet bij tweakers.net kunnen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-05 08:32

zomertje

Barisax knorretje

Ik denk dat ze bij de Rabobank heel veel werken met inhuurkrachten (detachering). Dan blijft er weinig over :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik heb er twee jaar gewerkt als assistent controller (financieel) en heb er goede ervaringen mee (ben er sinds mei dit jaar weg). Er zijn uitstekende secundaire arbeidsvoorbaarden en carrièremogelijkheden.

Ik denk dat je geen kans maakt op een leasauto. Althans, als de regels bij elke lokale bank gehanteerd worden zoals bij mijn oude bank maken alleen de accountmanagers, teamleiders, directie en facilitaire dienst aanspraak op een leaseauto.
Hypotheek op personeelsvoorwaarden is nòg iets goedkoper dan voor "gewone stervelingen".
Ziekenfonds is ook iets goedkoper (gaat via een collectieve verzekering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 12:27
Zo wordt er een oud topic opengetrokken :P

Ik werk ondertussen ergens anders. Bij een detacheerder.
Wel heb ik een heel goed gevoel overgehouden aan mijn sollicitatie en de mensen die ik daar heb gesproken.

Uiteindelijk heeft voor mij toch de detachering (Let wel op: een kleine detacheerder! Grote detacheerder zoals GPR heb ik al meegemaakt en hoeft niet meer voor mij ;)) de doorslag gegeven.

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Oh dat had ik niet eens gezien...

Maar ja Griffin2k, mooi dat je een baan hebt gevonden waar je tevreden mee bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-04 23:15
Ik zit EN bij dat kleine bedrijf EN bij de Rabo. Goeie combi ;-)

[ Voor 0% gewijzigd door -W0kk3L- op 10-10-2007 16:04 . Reden: zeg gewoon Valori! ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparks
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-05 13:23
Onlangs gesolliciteerd via hun website. NOOIT meer iets van gehoord, geen afwijzing of wat dan ook. Als ze zo met je om gaan dan vraag ik me af of je daar goed af bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebasd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:31

sebasd

loopt op espresso

Heb je zelf nog gebeld of de sollicitatie in goede orde was ontvangen? Er kan ook iets heel anders zijn misgegaan, hoeft echt niets te maken te hebben met hoe zij met mensen omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen V
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-03 21:19

Jeroen V

yadda yadda yadda

sparks schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:33:
Onlangs gesolliciteerd via hun website. NOOIT meer iets van gehoord, geen afwijzing of wat dan ook. Als ze zo met je om gaan dan vraag ik me af of je daar goed af bent.
Ik kan me goed voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt, en het is ook zeker niet netjes, maar gezien het grote aantal aanmeldingen kan ik me nog wel een beetje voorstellen dat dat gebeurt. Rond 2002 had ik precies hetzelfde, en ik werd er ook niet vrolijk van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-05 22:29
Ligt er ook een beetje aan of je op een specifieke sollicitatie hebt gesolliciteerd, of dat je gewoon een sollicitatie algemeen hebt gestuurd. Ik ken de Rabo website niet en weet dus niet hoe dat in elkaar zit.
Maar van die algemene zullen ze velen krijgen en kost dus heel veel tijd om ze allemaal te beantwoorden, daar kan ik me voorstellen dat ze af en toe even een paar negeren.
edit: ook al is het niet netjes, natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door macciez op 21-09-2009 14:14 ]

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-04 14:36
Ik heb pas gesoliciteerd via een open solicitatie voor een stage en kreeg netje een reactie dat het was doorgezet naar een manager die met mijn contact heeft opgenomen. En loop nu stage bij de Rabo en het bedrijf bevalt mij zeer goed. Zou hier graag na mijn stage over 8 weken meteen willen afstuderen.

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Anoniem: 132995

over welke 'kleine' detacheerder praten jullie?
Pagina: 1