Bron: standaardKOLTKATA - In Chandpur, een afgelegen dorp in India, verdwenen afgelopen maand 48 kippen. De bewoners stonden voor een raadsel en gaven de schuld aan de straathonden uit de buurt. Ajit Ghosh, de eigenaar van de verdwenen kippen, wist de echte te dader echter op heterdaad te betrappen. Tot zijn verbazing was het zijn eigen koe die elke nacht een aantal kippen verslond.
..We waren geschokt toen we zagen hoe onze koe levende kippen verorberde'', vertelde Ghosh aan Reuters. De familie Ghosh besliste maandagnacht de wacht te houden aan het kippenhok, dat ook dienst doet als stal voor de koe. ,,In plaats van honden zagen we onze eigen koe naar de kippenren sluipen en zich als een roofdier op een aantal kippen storten", vertelde de broer van Ajit Ghosh.
Een lokaal televisiestation toonde beelden waarop te zien is hoe de koe een kip beetpakt en in enkele seconden verslindt. Mihir Satpathy, een lokale veearts, bevestigde het moorddadige gedrag van de koe. ,,Dit vreemde gedrag komt enkel voor in uitzonderlijke gevallen. We vermoeden dat het veroorzaakt wordt door een gebrek aan belangrijke mineralen in het lichaam van het dier. We zullen de zaak zeker verder uitzoeken.''
whaha, geniaal artikel
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Dit is geen dutch power cow, maar een indian power cow
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
Past perfect in het wtf topic, beter dan in power cows. Maar wel grappig, een koe die kippen eet, wil wel plaatjes zien.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:48:
Mijn eerste reactie op de titel was 'wtf?'Maar leuk artikel
Verwijderd
Dit schreeuwt idd om foto's!Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:50:
[...]
Past perfect in het wtf topic, beter dan in power cows. Maar wel grappig, een koe die kippen eet, wil wel plaatjes zien.
offtopic:
Hebben wij een wtf topic?
Hebben wij een wtf topic?
offtopic:
WTF (!?) - Deel je ervaringen bij WTF situaties - Deel 2, heb je wel HK XS nodig, zie Voorwaarden aanvragen HK toegang
WTF (!?) - Deel je ervaringen bij WTF situaties - Deel 2, heb je wel HK XS nodig, zie Voorwaarden aanvragen HK toegang
ik ken wel een koe met een knijn in zun bek
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Leuk artikel. Vooral omdat ik een aantal maanden geleden daar zeer toevallig in Chandpur was en daar de nacht dat ik er heb geslapen gewekt werd door een enorme chaos van de kippen. Was die koe er toen maar 
Koeien zijn heilig dus wees niet geschokt van een productie van melk met deeltjes kip..
Koeien zijn heilig dus wees niet geschokt van een productie van melk met deeltjes kip..
[ Voor 18% gewijzigd door Barre_Code op 08-03-2007 21:20 ]
Misschien was het wel die koe die er voor zorgde dat de kippen zo'n lawaai maaktenhardware_freak schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:17:
Leuk artikel. Vooral omdat ik een aantal maanden geleden daar zeer toevallig in Chandpur was en daar de nacht dat ik er heb geslapen gewekt werd door een enorme chaos van de kippen. Was die koe er toen maar
[ Voor 65% gewijzigd door Zerora op 08-03-2007 21:19 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ooit eens ergens gelezen dat als zo'n beest bloed geproeft heeft je het beter af kan maken.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Als je dat daar op die manier zegt proef jij bloed 
prutser001 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:22:
Ooit eens ergens gelezen dat als zo'n beest bloed geproeft heeft je het beter af kan maken.
Nu begrijp ik ook eindelijk waarom er hier bij DPC niet zo veel kippen zijn of een kippenteam...
We hebben apen, konijnen, schapen, maar kippen....
sorry Kuuke, maar als ik jou was zou ik toch ffies goed gaan uikijken....
whatever..
Verwijderd
En als ik jou was zou 'k ook maar oppassen als je gaat zwemmen...Pskutte schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:45:
Dude, da's een stier, geen koeInsaniti schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:12:
ik ken wel een koe met een knijn in zun bek![]()
[afbeelding]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
We hebben TheKip tochPskutte schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:45:
Nu begrijp ik ook eindelijk waarom er hier bij DPC niet zo veel kippen zijn of een kippenteam...
Voordat thekip zelf gaat reageren 
Don't mess with thekip!
Don't mess with thekip!
Die is vetMarcyDarcy schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:49:
Don't mess with thekip!
[animatie]
ook met het verhaal met de koe eet kip is leuk om te lezen
[ Voor 13% gewijzigd door pin_point op 08-03-2007 22:54 ]
Mijn vriendin was een paar maanden terug erg verbaast toen ze weer eens een haan kwijt was en enkel de poten van het beest terugvond tussen de varkens. Het gebeurt wel vaker, dus.sweetdude schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:46:
[koe eet kip]
I don't like facts. They have a liberal bias.
Sssssstt
Ja idd
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
ahem... is dat geen haan?MarcyDarcy schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:49:
Don't mess with thekip!
[afbeelding]
koeien eten trouwens vanalles en nog wat
[ Voor 26% gewijzigd door JoY op 09-03-2007 13:04 ]
\TP51/
Even ter informatie, kippen (vrouwtjeskippen) en hanen vallen beide onder de categorie kip(pen)JoY schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:02:
[...]
ahem... is dat geen haan?
koeien eten trouwens vanalles en nog wat
whatever..
Even ter informatie een vrouwtjes kip heet een hen.Pskutte schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:08:
Even ter informatie, kippen (vrouwtjeskippen) en hanen vallen beide onder de categorie kip(pen)
Maarja als je vaak genoeg vrouwtjes kippen kip gaat noemen verloedert de taal.
[ Voor 13% gewijzigd door job op 09-03-2007 13:16 ]
Verwijderd
Als NGS'er vindt ik dat ik het recht heb om geschokt te zijn over de behandeling van knijnen binnen/door DPC
zo deze lijkt er beter op

en deze is bont na confrontatie met Chick'n of Kuuke

en deze is bont na confrontatie met Chick'n of Kuuke
Ik voel een stampede motto aankomen
DPC eats them all
DPC eats them all
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Pagina: 1