Ik heb sinds vandaag mijn vista ultimate X64 binnen gekregen. Hiervoor draaide ik de 32bits versie van vista business. Nu wil ik deze gewoon via een clean instal installeren. Dus boot ik van de cd. Start computer op. Vraagt ie wilt u windows van de cd opstarten druk op een toets. Ok ik druk, hierna krijg ik windows bestanden worden geladen. Is dit normaal? geen menu? Ik zou mijn schijf ook nog graag in partities indelen? Daarna kom er zo een wit blauw scherm een soort achtergrond in 4bit kleuren denk ik. Hier doet ie niks meer
. Lampje van de cd-rom blijft constant flikkeren en niets reageert. Ik doe de cd-rom open, dan krijg ik opeens een menu waar ik de taal kan kiezen. Taal gekozen, kompt er op het scherm te staan een ogenblik aub. Weer totaal geen reactie tot ik de cd er terug uit duw. Dan krijg ik een melding vereist stuurprogramma voor een cd/dvd-station ontbreekt
. Hoe kan dat ik heb helemaal geen drivers voor de dvd -rom. Nu heb ik al vanalles geprobeert. Andere dvd-rom (2maand oud). De pc is een E6600 dus nog recent. Aaarrrgg ik er gek van. Hopelijk weet iemand een oplossing. Mijn toetsenbord is redelijk oud en draadloos. Daar heb ik dus ook één in de plaats voor genomen met draad. Maar het wil maar niet lukken
. Iemand die me kan helpen?
ps met vista bisiness 64bit had ik dezelfde problemen. Ik dacht dat het aan de cd lag daarom dat ik de 32bit versie geïnstalleert heb. Maar dit blijkt dus niet zo te zijn. Ik heb de pc ook samen met een kameraad gekocht allebei dezelfde en hij draait het zonder probs
.
ps met vista bisiness 64bit had ik dezelfde problemen. Ik dacht dat het aan de cd lag daarom dat ik de 32bit versie geïnstalleert heb. Maar dit blijkt dus niet zo te zijn. Ik heb de pc ook samen met een kameraad gekocht allebei dezelfde en hij draait het zonder probs