[testcase] autotjes

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vorige weekend had ik uit verveleling maar ff de camera(canon eos 300d) gepakt. en zo lui als ik ben heb ik het raampje van de woonkamer opengehouden en half televisie kijkend een paar schotjes gemaakt van rijdende auto's langs de straat. sommige foto's zijn een klein beetje bewerkt. foto 2 had ik al in de solo testcase topic gezet maar die waren er niet echt enthousiastisch der over, maar ik vind het een mooie foto dus heb hem hier toch nog neergekwakt. :)

1
Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/4285/img8345qi1.jpg

2
Afbeeldingslocatie: http://img180.imageshack.us/img180/4733/img84371vf1.jpg

3
Afbeeldingslocatie: http://img115.imageshack.us/img115/4120/img8343xc6.jpg

4
semi-stuk en VEEL te groot

Even die vierde voor je aangepast ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Floor-is op 14-03-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:12:
vorige weekend had ik uit verveleling maar ff de camera(canon eos 300d) gepakt. en zo lui als ik ben heb ik het raampje van de woonkamer opengehouden en half televisie kijkend een paar schotjes gemaakt
En zo zien ze er ook uit... Jammer ook dat je ze niet even netjes naar 600px resized hebt, maar daar zal je ook wel te lui voor zijn. Ik ben te lui om hier verder serieus commentaar op te geven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Als ik mijn webcam naar buiten hang krijg ik dezelfde foto's. NOFI maar dit is de tag [testcase] niet waard. De foto's zijn donker, de compositie doet me niks "ow hey een leuke auto, fotooo!". Die eerste is dan nog grappig, vanwege de panning, maar verder, nee dankje.

Heel jammer. Volgende keer beter (hoop dat je wat hebt aan deze input, want ook kritiek is positief commentaar, doe er wat mee!). :)

Btw, als men je foto afkraak is het solo testcase topic, geeft dat duidelijk aan dat er wat mis is. Vertel nu eens wat jij zo mooi vind aan die foto, wat maakt het uniek, waarom zou ik zo'n zelfde foto niet kunnen maken? Ik stoor me ontzettend aan de compositie, het onderwerp staat in het midden (lees je eens in over Rule of Thirds op google), en de bekabeling van de straatverlichting loopt door de auto heen.

[ Voor 33% gewijzigd door Nik op 09-03-2007 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me bij dze post toch afvraag? Als de poster nu geschreven had: "ik heb geen ervaring met het fotograferen van rijdende auto's. Toch eens een middagje m'n best gedaan maar ben nog niet tevereden over het resultaat"

De tekst die er nu staat is toch wat provocerend. Vind ik niet erg maar het lokt natuurlijk wel andere reacties uit.

Foto 1 is overigens geen slecht panning
Foto 2 vind ik het contrast tussen de vrij lege straat en de criminele bak nog wel leuk. Monochrome blauw maken en de hoeken wat donkerder maken
Foto 3 is gewoon een brakke plaat
Foto 4 kan in een serie de straat nog wel een functie hebben. In de serie autotjes kan ik er niet veel van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:47
Is dit een grap ofzo?

Ik bedoel, je foto kreeg fiks commentaar in solo testcase topic en dan open je vervolgens een testcase met wat meer achteloos geschoten shotjes :?

De testcase is bedoeld voor serieus gemaakte foto's zodat je gericht, zinvol commentaar kan krijgen. Hier ga ik m'n energie echt niet aan verspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:09

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:12:
vorige weekend had ik uit verveleling maar ff de camera(canon eos 300d) gepakt. en zo lui als ik ben heb ik het raampje van de woonkamer opengehouden en half televisie kijkend een paar schotjes gemaakt van rijdende auto's langs de straat.
Je zegt het zelf al eigenlijk. 8)7

Mini is nog redelijk gepanned. Foto van de vuilniswagen had je meteen mee moeten laten nemen en de hummerfoto was al flink beoordeeld in het testcase topic. Foto 4 doet het niet

[ Voor 19% gewijzigd door Vuvuzela op 14-03-2007 17:15 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Moet je daar een EOS voor hebben? :/
De eerste foto is dan nog het "beste" omdat het een leuke auto is en ok-gepanned, maar de rest, wat is me dat voor zooi?

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Pagina: 1