[xp] Euro teken doet het niet meer rare acties bij alt gr 5

Pagina: 1
Acties:
  • 810 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12 08:17

Ross

Live Life

Topicstarter
Sinds kort doet de euro teken het niet meer op de computer van een vriend. Ik ken de codes alt 0128 en alt gr 5. Maar zodra i alt gr 5 doe dan kan je in excel niet meer typen maar elke veld dat je aanraakt wordt blauw en in firefox bijvoorbeeld krijg er een tabblad bij of andere rare acties gebeuren. Alsof die dan de alt ingedrukt houdt. Waat zou dit aan kunnen liggen. De toetsenbord indeling klopt wel, nederlands verenigde staten internationaal.

ola

• Ross

Ross

Live Life

Topicstarter
niemand enig idee?

ola

• de Rochebrune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11 19:38
Zou kunnen zijn dat de alt-key blijft hangen.
Paar keer op "rammen" , kijken of die "los schiet".
Anders kijken of het met een ander toetsenbord is opgelost.

• Ross

Ross

Live Life

Topicstarter
om dingen uit te sluiten heb ik diverse dingen uitgeprobeerd. Andere toetsenbord zelfde probleem. Ik heb een nieuwe account aangemaakt en daar doet alt en de euro teken het perfect. Ik heb onder land instellingen instellingen vergeleken en alles staat hetzelfde. Ik snap er niks meer van. In de oude account zodra je de alt hebt ingedrukt kan je niet meer schrijven maar krijg je allemaal snelkoppelingen te zien. totdat je de betreffende programma afsluit. Ik hoop dat ik het probleem zo beter heb geschets. Iemand enig idee wat ik heb overgeslagen? Trouwens programma maakt ook niet uit, of het nou word of exel of firefox of ie is. allemaal zelfde probleem.

ola

Verwijderd

Misschien staan de plaktoetsen aan in de "toegankelijkheidsopties" in je config scherm?

Die gaan nog wel eens per ongeluk aan als je te lang of te vaak een shift of alt indrukt.

• Ross

Ross

Live Life

Topicstarter
ik ga het checken thanx.

ola

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 20:33

Alternativ

4 8 15 16 23 42

ctrl + alt (links ipv gr) + 5 werkt wel?

[ Voor 23% gewijzigd door Alternativ op 13-03-2007 13:48 ]

alternativ

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-12 23:25

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Eénmalig tegelijkertijd de linker Ctrl-Shift indrukken. Daarna weer Alt Gr - 5. Werkt dat? Met die Ctrl-Shift schakel je tussen wel of geen samengestelde tekens in Office (dus "e of ë)

This footer is intentionally left blank

• Ross

Ross

Live Life

Topicstarter
linker of rechter alt maakt niet uit. Zelfde euvel. De rest ga ik proberen. thanx

ola

Pagina: 1