[PS3] Little Big Planet

Pagina: 1
Acties:
  • 1.837 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
In dit topic op de frontpage werd gerept over een spel genaamd Little Big Planet. Nou heb ik al even zitten googlen maar kan ik er eigenlijk verder niets over vinden.

Reden voor dit topic, de titel van het spel doet verdacht veel denken aan een oud spel genaamd "Little Big Adventure" en ik hoop stiekem heel erg dat dit een vervolg op dit spel is/gaat worden. Iemand wat meer informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:08
Voor een HD filmpje: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het ziet er echt superleuk uit! Ik zit al een tijdje te wachten op weer echt een leuke platform, die gewoon zijwaards loopt, maar gebruik maakt van mooie 3d beelden. Dit spel lijkt alleen geen platform te zijn, maar meer een puzzlespel. Je kan zelf velden en puzzles aanmaken en uploaden, die worden ge-rate en zo heb je mooi eeuwig content. Of het ook eeuwig leuk blijft weet ik niet, maar het ziet er zeer ok uit!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Het ziet er idd ontzettend leuk uit :D
Ik ga dat filmpje eens downloaden, kijken of het echt wat is :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer leuk gedaan, ik houd niet van kiddy games maar deze is het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:05:
zeer leuk gedaan, ik houd niet van kiddy games maar deze is het overwegen waard.
Ik heb exact hetzelfde, ik houd ook niet zo van kiddy / nintendo like games, maar deze game spreekt we wel aan 8)

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 00:20
Fake schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:26:
Reden voor dit topic, de titel van het spel doet verdacht veel denken aan een oud spel genaamd "Little Big Adventure" en ik hoop stiekem heel erg dat dit een vervolg op dit spel is/gaat worden. Iemand wat meer informatie?
Dan zal ik je teleur moeten stellen - het heeft er niets mee te maken :(

Het goede nieuws: Het ziet er ERG VET uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Fake schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:26:
haha...neen, zou ik hartverscheurend vinden als zij plots voor sony gaan ontwikkelen :p

De little big adventure community is terug te vinden op http://www.magicball.net/, en geloof me, hoe hard we ook proberen, het zal in ieder geval nog lange tijd duren eer er een lba3 komt.

En aan degenen die zeggen dat het "kiddy" is (wtf?), maar dit nu WEL willen proberen: hypocrisie ftw.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 00:20
Er is wat high-res footage op threespeech gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:42:
[...]

haha...neen, zou ik hartverscheurend vinden als zij plots voor sony gaan ontwikkelen :p
Hoezo? Omdat je je dan verplicht voelt om er tegenaan te schoppen? ;)
[...]
En aan degenen die zeggen dat het "kiddy" is (wtf?), maar dit nu WEL willen proberen: hypocrisie ftw.
Hoezo? Is het niet kiddy dan(knuffelbeer-stijl karakters, spelkarakters zijn jong, etc.)? En waarom zou ik het daarom niet willen proberen? Er is niks mis met kiddy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een verschil tussen 'vrolijk' en 'kiddy', maar niet iedereen kent het verschil daartussen als het op games aankomt. Niet dat het verder uitmaakt, maar ik snap wel waarom iemand dit niet kiddy vindt en bijv. een Mario Party wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:45:
[...]
maar ik snap wel waarom iemand dit niet kiddy vindt en bijv. een Mario Party wel.
ik niet. kan je even verduidelijken? :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:38:
[...]

ik niet. kan je even verduidelijken? :p
Ik kan mezelf niet overtuigen met volgend argument, maar wil het toch eens proberen:
Little Big Planet toont 'realistischer'. Scherpere graphics en betere physics.
Super Mario heeft meer tekenfilm-poppetjes gehalte ?

Ik kan me ook wel in de reactie van Slapdaddy vinden, maar kan er niet echt een objectieve reden voor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bij LBP is alles wel vrolijk, maar wel met een bepaalde volwassen inslag. Elkaar meppen, de 'evil kenievel'-outfit. Dat maakt het voor mij anders dan bijv. Pokemon ofzo.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:43:
[...]

Ik kan mezelf niet overtuigen met volgend argument, maar wil het toch eens proberen:
Little Big Planet toont 'realistischer'. Scherpere graphics en betere physics.
Super Mario heeft meer tekenfilm-poppetjes gehalte ?

Ik kan me ook wel in de reactie van Slapdaddy vinden, maar kan er niet echt een objectieve reden voor vinden.
Precies wat ik bedoel, dankzij de scherpe(re) textures en (betere) physics. Een objectieve reden is er ook niet echt, anders was al wel algemeen aangetoond waarom dit zo is en zou niemand meer twijfelen aan het feit dat LBP niet kiddy is.

Overigens lijken de die 'sack-men' van LBP meer pubertjes dan brave kleine kindertjes. Ik heb hier de Edge van april 2007 liggen, en daar lijken ze meer op jongetjes die kattekwaad uithalen dan de persoonlijkheidsloze figuurtjes uit SSB:Melee of Mario Party. ... huh? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn enkele nieuwe screenshots en hd filmpjes te zien op gametrailers.

Ik was vroeger wel een platform gamer en heb al jaren geen platform meer aangeraakt behalve Kingdom Hearts series..

Ik ben sinds gister verliefd geworden op dit spel. en zal hem zeker gaan halen :D !!! 8)7 8)7 8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:00:
er zijn enkele nieuwe screenshots en hd filmpjes te zien op gametrailers.

Ik was vroeger wel een platform gamer en heb al jaren geen platform meer aangeraakt behalve Kingdom Hearts series..

Ik ben sinds gister verliefd geworden op dit spel. en zal hem zeker gaan halen :D !!! 8)7 8)7 8)7 _/-\o_
Kingdom Hearts is toch echt een RPG en geen platformer. Ja, je moet af en toe wat springen maar dat is het dan.

Overigens geldt voor mij precies hetzelfde; ik ben een groot fan van 2D platformers, maar 3D kan me nauwelijks boeien (ja, ik ben 1 van die mensen die Mario 64 absoluut niet bijzonder vind). Dit lijkt weer meer de kant op te gaan van 2D platformers, en dat juich ik dan ook van harte toe.

Ik ben alleen benieuwd of dit 60 Euro waard gaat zijn. Het ziet er nogal minimalistisch uit eerlijk gezegd.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
ElBarto schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:03:
[...]

Kingdom Hearts is toch echt een RPG en geen platformer. Ja, je moet af en toe wat springen maar dat is het dan.

Overigens geldt voor mij precies hetzelfde; ik ben een groot fan van 2D platformers, maar 3D kan me nauwelijks boeien (ja, ik ben 1 van die mensen die Mario 64 absoluut niet bijzonder vind). Dit lijkt weer meer de kant op te gaan van 2D platformers, en dat juich ik dan ook van harte toe.

Ik ben alleen benieuwd of dit 60 Euro waard gaat zijn. Het ziet er nogal minimalistisch uit eerlijk gezegd.
of iets 60euro waar is is altijd persoonlijk, ik zelf vind het aan de hoge kant. maar denk wel dat ik het er voor over heb.
het spel wat je koopt is vrij minimale content idd.
maar het is nog al gericht op PSN en unlockable content.
ik denk dat deze game een zeer groot succes gaat worden, wat er dan weer voor zorgt dat er veeeeel content te krijgen zal in in de vorm van level's en extra's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is de reden dat ik een PS3 heb aangeschaft nu alleen nog wachten, wachten en nog meer wachten totdat het uiteindelijk uit komt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:13:
Dit spel is de reden dat ik een PS3 heb aangeschaft nu alleen nog wachten, wachten en nog meer wachten totdat het uiteindelijk uit komt :/
ik heb 1 maand geleden mijn PS3 gekocht, omdat ieder huishouden wel een PS3 MOET hebben. het is gewoon alles in 1 en jarenlang heeft playstation zich bewezen dus geen twijfel daarover.

maar ontopic: als ik mijn ps3 niet had en ik zou dit spel hebben gezien. zou dit tog 1 van de grootste redenen zijn om ps3 aan te schaffen. Spel trekt me namelijk zeer erg aan.!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:13:
Same here :/ (en ook wel om de backwards compatibility met de PS2 games die ik reeds heb)
*ongeduldig*
Ik hoopte op Q1 2008...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:39:
[...]

Same here :/ (en ook wel om de backwards compatibility met de PS2 games die ik reeds heb)
*ongeduldig*
Ik hoopte op Q1 2008...
Ik las ergens weet zo niet waar iets van herfst 2008 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

ElBarto schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:03:
[...]

60 euro lijkt het me wel waard als ik alleen al naar de replaypotentie hiervan kijk...elke speler kan namelijk relatief eenvoudig levels creeren en sharen via PSN, als ik de previews mag geloven.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Iemand dit al gezien? Ik begin steeds meer te geloven dat dit een geweldig product (en dat is wat anders dan spel) gaat worden!

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ook leuk gedaan tijdens die Sony persconference op de E3, dat ze zo'n mannetje lieten lopen in LittleBigPlanet en in dat level stonden dan die cijfers van verkopen, etc. Erg mooi, en gewoon allemaal mogelijk dus. Kun je terugkijken op IGN/Gametrailer wel ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:47:
Was ook leuk gedaan tijdens die Sony persconference op de E3, dat ze zo'n mannetje lieten lopen in LittleBigPlanet en in dat level stonden dan die cijfers van verkopen, etc. Erg mooi, en gewoon allemaal mogelijk dus. Kun je terugkijken op IGN/Gametrailer wel ergens.
Kijk eens de post boven je ;)

Maar inderdaard erg gaaf, dit is dan ook echt een spel wat ik ga preorderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mike- schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:29:
[...]

Kijk eens de post boven je ;)

Maar inderdaard erg gaaf, dit is dan ook echt een spel wat ik ga preorderen
Haha, zie het ja. Ben te lui om linkjes te klikken :P
Maarja, door de coolheid van dat filmpje mocht er wel nog een post over gaan ;)

edit: Er zijn blijkbaar ook wat nieuwe screenshots van LittleBigPlanet verschenen, zie hier op deze gamesite.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
ElBarto schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:29:
Iemand dit al gezien? Ik begin steeds meer te geloven dat dit een geweldig product (en dat is wat anders dan spel) gaat worden!
dude, het is een prachtig spel, maar je hoeft geen onnodige hyperbolen te gebruiken :P Wat voor product bedoel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Er is ook een trailer in de PSN store. Onder video's -> E3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw deel met een tikje meer info: [PS3] Little big planet
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.