windows movie maker: An undetermined error occured

Pagina: 1
Acties:

• stefan1187
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-10-2023
ja ik weet 't windows movie maker... je kunt beter premiere/pinnacle gebruiken... maar aangezien die hier niet goed wilden werken... heb ik maar ff snel voor windows moviemaker gekozen... (6.0) en voor wat ik met een filmpje moet doen is dat best goed...

maar als ik nu video wil importeren vanaf m'n digitale camera krijg ik de melding:

An undetermined error occured... en stopt ie met importeren. (gelijk aan 't begin)

wat is hier mis?

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

stefan1187 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:57:
ja ik weet 't windows movie maker... je kunt beter premiere/pinnacle gebruiken... maar aangezien die hier niet goed wilden werken... heb ik maar ff snel voor windows moviemaker gekozen... (6.0) en voor wat ik met een filmpje moet doen is dat best goed...

maar als ik nu video wil importeren vanaf m'n digitale camera krijg ik de melding:

An undetermined error occured... en stopt ie met importeren. (gelijk aan 't begin)

wat is hier mis?
Wauw, wat een zee van informatie, zeg!

Welk type videobestand probeer je in te laden?

Geef eens wat meer info.

[ Voor 71% gewijzigd door Neobahamuth op 08-03-2007 16:58 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• stefan1187
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-10-2023
uhm gewoon een filmpje van m'n cam.. dus ik neem aan dat dat gewoon AVI is ?

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Dan heb je volgens mij enkele opties aangezien ik denk dat MovieMaker niet overweg kan met dat type videobestand:

1. Je gaat toch echt een ander (semi-professioneel programma) moeten gebruiken

2. Je haalt het videobestand van je cam af naar je pc en zet het om naar bv wmv of avi of in ieder geval iets dat MovieMaker wel ondersteunt.

3. Het videobestand op een andere pc proberen in te laden.
Indien je dezelfde error krijgt --> zie stap 1 & 2.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder