Mijn video is gesneuveld
en wil ik nu dus een nieuwe. Welk merk of welke video raden jullie mij dan aan? En willen jullie ook de prijs erbij vermelden?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Anoniem: 14176
Anoniem: 13599
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Je hebt ook mensen die zomaar iets roepen.Op maandag 05 februari 2001 16:14 schreef x-wolf het volgende:
hoezo vhs? Koop een dvdspeler + mpeg kaart voor je pc en downloaden maar.....
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Anoniem: 20632
Laten we lekker link gaan doen...
Anoniem: 19749
Anoniem: 4629
Anoniem: 15965
Ik heb een Sharp VC-FH3Op maandag 05 februari 2001 17:48 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
Ik wil een gewone simpele die van goede kwaliteit is.
ik wel, seinfeld 's avonds opnemen, virtual dub erover hhen (voort geluid)Op maandag 05 februari 2001 18:34 schreef PM het volgende:
feedback en xwolf, er is ook nog zoiets als kwaliteit, en kwaliteits eisen.
En dan ga je dus neit via je pc, via een of andere kaart divx en mpegs zitten kijken
Anoniem: 12242
Ga gewoon voor die Panasonic wat ik zei, is een prima ding!! Anders JVC inderdaad, de 672 is ook prima voor 499 ongeveer..Op maandag 05 februari 2001 17:48 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
Ik wil een gewone simpele die van goede kwaliteit is.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Juist omdat we kwaliteit willen nemen we dus geen tape meer!!!!!!! Waarom dacht je anders dat de dvd speler is uitgevonden? Die kl*te tapes lopen altijd vast, trillend beeld, magnetisch problemen bij het houden in de buurt van speakers enz. Als we het over kwaliteit hebben dan moeten we dus niet gaan praten over tapen!!Op maandag 05 februari 2001 18:34 schreef PM het volgende:
feedback en xwolf, er is ook nog zoiets als kwaliteit, en kwaliteits eisen.
En dan ga je dus neit via je pc, via een of andere kaart divx en mpegs zitten kijken
Anoniem: 9971
Anoniem: 14980
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Wat een gezeik zeg... Als ik effe snel seinfeld of friends ofzo wil opnemen, ga ik toch geen DVD-RAM voor aanschaffen ofzo??? Gewoon een leuke film of serie opnemen als je niet thuis bent, daar heb je die videorecorder toch voor? En DVD kan dat (helaas) nog niet, en als het al kan is het veeeeeeel te duur!Op dinsdag 06 februari 2001 16:19 schreef x-wolf het volgende:
Pardon maar nu moet ik toch ff quoten:
[..]
Juist omdat we kwaliteit willen nemen we dus geen tape meer!!!!!!! Waarom dacht je anders dat de dvd speler is uitgevonden? Die kl*te tapes lopen altijd vast, trillend beeld, magnetisch problemen bij het houden in de buurt van speakers enz. Als we het over kwaliteit hebben dan moeten we dus niet gaan praten over tapen!!
Have a wheelie good weekend!
Anoniem: 14241
Nou, ik heb zelfs nog een aantal banden die zeker 10 jaar oud zijn, en zelfs die doen het nog gewoon goed. Tapes die vastlopenJuist omdat we kwaliteit willen nemen we dus geen tape meer!!!!!!! Waarom dacht je anders dat de dvd speler is uitgevonden? Die kl*te tapes lopen altijd vast, trillend beeld, magnetisch problemen bij het houden in de buurt van speakers enz. Als we het over kwaliteit hebben dan moeten we dus niet gaan praten over tapen!!
Anoniem: 14923
Anoniem: 18766
Owja. bijna vergeten, m'n bijdrage aan het topic.Je hebt ook mensen die zomaar iets roepen.
...
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
??? Dan mis ik 2 koppen.. De 800 heeft 4 koppen...Op woensdag 07 februari 2001 01:09 schreef FragDaddy het volgende:
ik heb zelf net een SONY gekocht.. de SLV-SE800 (6 kops)
in zilver. erg mooi om te zien.. alleen wel focking duur650 piek ofzo
maar een BEEEELD !
Anoniem: 14980
Mijn ouders hadden een aantal jaar geleden ook naar aanleiding van de consumentengids een Panasonic gekocht. Het apparaat is een jaar tijd 6keer kapot geweest en zoveel gebruikten ze hem niet eens (kon ook niet wat hij was telkens in reparatie). Misschien hadden ze pech, maar er komt bij hun en mij nooit meer een Panasonic in huis.Op zondag 18 februari 2001 17:21 schreef jasperj het volgende:
Is de Panasonic NV-FJ 610 EGS goed??
Hij is als beste getest in consumentegids maar dat zegt ook niet alles dus vandaar mijn vraag.
Anoniem: 12430
Moet je bovendien je pc aan laten staan als je niet thuis bent en een film wil opnemen.
mijne gaat van zelf aan!
Bovendien is er het risico op vastlopen, niet genoeg HD ruimte,
bork heeft veel ruimte, noem maar op, want als ik zo moet gokken draait Sweet Pumpkin windowsDus dat belooft nog wat
borks wk200 slaat niet vast bij het opnemen van beeldjes met geluid
bovendien moet je gebruik maken van de mogelijkheden van een mooi systeempje!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq