Toon posts:

[xbox] Xbox kapot, bootcd opties?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ohjee, ik heb mijn xbox gemold.

Nieuwe XBMC erop proberen te zetten, maar dat ging dus niet zo goed en krijg ik een schitterende chinese teken foutmelding.
Ik kan niets meer, xbmc wordt niet geladen dus xbox wordt ook niet aangemeld op het netwerk. Nu weet ik nog dat er een soort van BOOTcdtje was die een aangepast dashboard erop zette, maar die ben ik ruimschoots kwijt en ik weet ook niet meer hoe die heet. Kan iemand mij hier misschien mee helpen?

• Willem1981
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-12 00:19
Bedoel je deze boot cd voor een xbox?
SlaYers EvoX Auto-Installer

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:23
ja, slayer cd booten, ftp instellen, via ftp kan je dan alles weer recht breien.

Maar dit had ook gewoon in het xbmc topic gekunt ;)

Verwijderd

Topicstarter
SyphOn schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:25:
ja, slayer cd booten, ftp instellen, via ftp kan je dan alles weer recht breien.

Maar dit had ook gewoon in het xbmc topic gekunt ;)
XBMC is niet Slayers installer hè :)

In ieder geval, valt deze ook ergens direct te downloaden? Op de site van Slayers zie ik alleen maar auto-install-docs, niet de file zelf. Via torrent duurt het nog zo'n 50 uur :(

• SyphOn
Op de site de juiste filename, een beetje googlen moet voldoende zijn ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SyphOn op 08-03-2007 20:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
SyphOn schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:29:
Op de site de juiste filename, een beetje googlen moet voldoende zijn ;)
Grrr, 4,50 kwijt om te kúnnen downloaden (andere files waren steeds corrupt, of 127kb op p2p programma's), om er achter te komen dat mijn dvddrive inderdaad kapot is.

Xbox werkt met een ander filesysteem, als ik die schijf in mijn pc hang (overigens al wel een xbmc schijf) dan kan ik op geen enkele wijze wat filetjes veranderen zodat mijn xbox het wel weer doet?

-ik heb ondertussen het rete-actieve XBMCtopic weer gevonden, dus daar babbel ik vrolijk verder, kan deze op slot. Tnx iedereen-

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 20:50 ]

• SyphOn
Je kan ook de Xbox openschroeven er tijdelijk een andere dvd drive (gewone pc dvd-drive) aanhangen, dan kan je de slayer cd gebruiken.
Pagina: 1