Ik heb een class:
In deze class bestaan 2 multi-dimensionale arrays;
Wat is nou de mooiste / gezondste manier om de child van $tmpDOM inclusief onderliggende arrays over te hevelen naar DOM, zonder dat er allerlei copien van de DOM ontstaan.
Tevens gaat dit maar een keer goed,
Ik trek een pointer naar een plekje in de DOM array naar buiten met een getElementByID functie.
Daarna voeg ik 2 tags toe met createElement welke ook netjes in de tmpDOM komen te staan.
De eeste kan ik daarna redelijk netjes van tmpDOM naar de DOM verplaatsen, en hij komt ook netjes onder de juiste plek in die array te hangen.
De tweede blijft echter gewoon in tmpDOM staan, en verplaatst niet, maar wordt ook niet verwijderd.
In deze class bestaan 2 multi-dimensionale arrays;
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| class parser{ var $DOM; var $tmpDOM; function &getPointer($i){ return $this->DOM[$i]; } function &createObject($tag){ $obj=&$this->tmpDOM[]=array('name'=>$tag,'children'=>null,'count'=>count($this->tmpDOM)-1 ); return $obj; } function appendChild(&parent,&obj){ $parent['children'][]=$obj; unset($this->tmpDOM[$obj['count']]) } } |
Wat is nou de mooiste / gezondste manier om de child van $tmpDOM inclusief onderliggende arrays over te hevelen naar DOM, zonder dat er allerlei copien van de DOM ontstaan.
Tevens gaat dit maar een keer goed,
Ik trek een pointer naar een plekje in de DOM array naar buiten met een getElementByID functie.
Daarna voeg ik 2 tags toe met createElement welke ook netjes in de tmpDOM komen te staan.
De eeste kan ik daarna redelijk netjes van tmpDOM naar de DOM verplaatsen, en hij komt ook netjes onder de juiste plek in die array te hangen.
De tweede blijft echter gewoon in tmpDOM staan, en verplaatst niet, maar wordt ook niet verwijderd.
openkat.nl al gezien?