Toon posts:

K7T Pro 2A Lockups in Win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een MSI K7T Pro 2A met T-Bird 1,2 GHz.

Ik krijg vaak wazige lockups:(

Met Coolermaster cooler wordt ie 41 graden ik heb de voltages op het volgende gezet: 1,825v en 3,45v :) Ik dacht dat dit de problemen op zou lossen, maar helaas, iemand een oplossing?

Verwijderd

wanneer heb je die lockups? gewoon in win2k als je bijvoorbeeld aan't surfen bent?

of alleen tijdens 3D apps/games?

in het geval van het laatste, welcome to the club

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 08:24

EaS

Al gedacht aan geheugen ??

Wel anti-statisch erin gegooid ??

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Mocht je alleen vastlopers hebben in 3d applicaties dan zal de LargePageMinimum.reg je probleem oplossen.

Echter er zijn nogal wat onstabiele Thunderbird. Heb zelf ook een tbird 1100 en een 900 gehad die niet stabiel draaiden op die snelheid. Ik had de tbird 1100 altijd op 1000MHz lopen, super stupid natuurlijk!, heb em daarom gewoon omgeruild en het probleem was opgelost. Dit kan dus ook nog steeds! niet vergeten, zelfs je CPU kan gaar zijn tegenwoordig.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 05 februari 2001 16:34 schreef Scimitar het volgende:
wanneer heb je die lockups? gewoon in win2k als je bijvoorbeeld aan't surfen bent?

of alleen tijdens 3D apps/games?

in het geval van het laatste, welcome to the club
yupzz

another member

heb ook al van alles geprobeerd, ik heb het enkel bij Half Life en mods

bij UT ,Quake3 en Oni niet

maar soms bij THPS2 wel weer
echt bagger, maar ik heb er mee leren leven, zo vaak gebeurd het niet bij mij

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 17:59 schreef BruT@LysT het volgende:
Mocht je alleen vastlopers hebben in 3d applicaties dan zal de LargePageMinimum.reg je probleem oplossen.
Helaas :( was dat maar zo.

als je die officiele agp hotfix van MS download, dan doet ie et niet eens, ik ben es in me registry gaan kijken en er stond nix. Toen heb ik van amd.com maar es de .reg file gehaald en die voegte het wel toe aan de registry aar de vastlopers worden er niet minder van. Vreemd genoeg kan ik Alice en Sacrifice Uren achter elkaar spelen, alleen UT loopt binnen het uur vast

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik ben nu thuis...

Heb gisteren ff tandpasta (Had geen koelpasta) tussen mijn cpu en cooler gedaan en voltage op 1,87 Vcore en 3,45 IO gezet:)

Loopt al sinds vanmorgen als een trein!

Dus waarschijnlijk werd ie te heet (48graden) nu wordt ie 45 na een dag draaien :)

Owja thanx voor jullie oplossingen, maar ik draai nog steeds met een Creative 3D Blaster Banshee PCI (jaja ik weet het:)) Dus eht zou geen AGP probleem moeten zijn

webOS all the way!

Verwijderd

mazzelpik :P :(
Pagina: 1