[ASP.NET] VB.NET gebruikers importeren

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Moosh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Ik heb een website draaien in php en deze ben ik aan het ombouwen naar asp.net

Nou heb ik mijn klantgegevens in mySQL staan en deze wil ik naar sql server overgooien. Alleen dan moeten ze er op de manier van asp.net membership etc. in gezet worden.

Is hiervoor een functie dat iemand weet want anders moet ik een script ervoor gaan maken wat zonde van mijn tijd is als dit al bestaat.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat verwacht je nu? Dat er een convert_mysql_users_to_mssql_server_as_aspdotnet_membership() functie bestaat?

Waarom haal je niet gewoon een lijstje op, converteert ze en slaat ze weer op aan de andere kant? Je komt het iig zelf aan het bouwen ;)

Kijk trouwens ook even in onze Programming Beleid Quickstart voor wat hints over hoe wij hier graag topics zien; er mankeert, zoals je daar kunt lezen, nogal wat aan je topic namelijk ;)

[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 08-03-2007 14:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Moosh
Het kan zijn dat er een import functie is waar je een csv bestand aan kunt aanbieden op de juiste manier.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:48

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Die is er niet

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Moosh
Bedankt voor de reactie ik zoek wel een oplossing hiervoor.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dit wordt handwerk inderdaad. Sterker nog ze zullen echt opnieuw ingevoerd moeten worden als je niet oppast. Want zeer waarschijnlijk is de manier waar op de ASP.NET Membership Provider de password hash berekent anders dan de door jou gebruikte. Dus tenzij je plain-text passwords opslaat, gaat 1-op-1 kopieren, al dan niet met speciaal script, je niet lukken. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Moosh
Het leek mij dat ik niet de enige zou zijn die hier tegenaan zou lopen. Had dus gehoopt dat iemand het wiel al had uitgevonden voor mij (was leuk geweest).

Word dan toch een script bouwen om een import te doen want ik denk dat het wel moet kunnen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je iemand zoekt die het wiel al voor je uitgevonden heeft, wat doe je dan in een programmeerforum? ;) Goed, er bestaan veel standaardfuncties en daar kan je best naar vragen, maar voor iets dat zó specifiek is als dit voel je toch zeker ook wel aan je water dat er geen standaardfunctie voor zal zijn? :)

En als je dan geen functie zoekt maar een totaal script/programma, dan zit je hier al helemaal verkeerd, zie ook Programming FAQ - Scriptrequests. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.