Toon posts:

ADSL: Welke ISP???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb alle topics bekeken en ik hoop dat ik geen crosspost heb aangezien er zo ontzettend veel over ADSL gevraagd wordt... maar mijn vraag is:

Als ik ADSL neem via Mxstream , welke ISP kan ik dan het best nemen? XS4all, Zon, Planet Internet, Euronet, World Online, Wannadoo of HCCnet?

Zijn er uitschieters naar boven/beneden wat betreft prijs/kwaliteit/storingen? Of maakt het niet zoveel uit?

Verwijderd

Ik heb het via xs4all. Heb ik al jaren en ben er eigenlijk heel tevreden over. Ook overstappen naar adsl was geen probleem. Alleen die mevr achter de helpdesk zou eens een cursus vriendelijk voor beginners mogen volgen....

Verwijderd

Planet Internet bevalt goed (Ik heb nu zo'n drie maanden ADSL). Nog maar 1X storing gehad (2 uurtjes ofzo).
De helpdesk is uiterst vriendelijk en o.h.a. ook redelijk bekwaam. :)

Verwijderd

Zonnet is op dit moment de goedkoopste geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk vind ik het belangrijkst welke ISP het best/snelst is.. de kosten van het abo vind ik toch iets minder belangrijk dan zorgeloos & snel internetten...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
XS4ALL heb ik en ik ben heel tevreden.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 16:30 schreef CrazyMuppet het volgende:
Eigenlijk vind ik het belangrijkst welke ISP het best/snelst is.. de kosten van het abo vind ik toch iets minder belangrijk dan zorgeloos & snel internetten...
Dan zou ik XS4ALL nemen.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op maandag 05 februari 2001 16:30 schreef CrazyMuppet het volgende:
Voor MxStream maakte het toch niet uit welk ISP je neemt? Snelheid blijft toch hetzelfde.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde van een collega van mij dat XS4ALL redelijk dichtgeslibt zit vanwege de vele ADSL klanten en interesse en dat ik beter bijvoorbeeld Planet Internet kan nemen...
Pagina: 1