Hey,
Binnenkort ga ik trouwen (
) en nu had ik een kleine discussie met mijn zwager over de fotograaf (of eerder het materiaal ervan).
Ik vertelde dat ik op zoek was naar een fotograaf, daarop zegt hij: "Een vriendin van mij heeft fotografie gevolgd en wil waarschijnlijk wel foto's komen maken".
Dat vond ik wel interessant (zal wel goed zijn voor de prijs ook
), maar vroeg hem dus of hij wist of ze een dslr had omdat ik toch wel graag kwalitatief goede foto's zou hebben. De fotograaf is natuurlijk het belangrijkste, maar als ze straks met een Trust-cameraatje foto's staat te maken... 
Toen begon dus de discussie, hij heeft er absoluut geen verstand van en wou de voordelen dat ik opsomde gewoon niet aanvaarden... Lichtgevoeliger, betere groothoek (voor de binnenfoto's), externe flitser... Het mocht allemaal niet baten.
Om nu een lang verhaal kort te maken... ik ben op zoek naar foto's die gemaakt zijn door een p&s / prosumer en een dslr, zodat het kwaltieitsverschil duidelijk is. Zelfde scene met dezelfde omstandigheden maar andere camera dus.
Waar zou ik zoiets kunnen vinden?
Sorry voor het lange verhaal
Binnenkort ga ik trouwen (

Ik vertelde dat ik op zoek was naar een fotograaf, daarop zegt hij: "Een vriendin van mij heeft fotografie gevolgd en wil waarschijnlijk wel foto's komen maken".
Dat vond ik wel interessant (zal wel goed zijn voor de prijs ook

Toen begon dus de discussie, hij heeft er absoluut geen verstand van en wou de voordelen dat ik opsomde gewoon niet aanvaarden... Lichtgevoeliger, betere groothoek (voor de binnenfoto's), externe flitser... Het mocht allemaal niet baten.
Om nu een lang verhaal kort te maken... ik ben op zoek naar foto's die gemaakt zijn door een p&s / prosumer en een dslr, zodat het kwaltieitsverschil duidelijk is. Zelfde scene met dezelfde omstandigheden maar andere camera dus.
Waar zou ik zoiets kunnen vinden?
Sorry voor het lange verhaal