'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat heb ik bij SeM regelmatig, als user kun je dan niets zien buiten de altijd aanwezige stickies, maar de bullet kleurt wel rood. Geen idee of het een bug is, maar het zou niet hoeven volgens mij-NMe- schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:18:
Overigens werd de bullet voor de TC op de index wél rood, terwijl er verder geen topic actief is in mijn topiclisting.
Heeft volgens mij te maken met het feit dat er wel degelijk topics actief zijn (die jij niet mag zien) in het betreffende subforum.Carpento schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:34:
[...]
Dat heb ik bij SeM regelmatig, als user kun je dan niets zien buiten de altijd aanwezige stickies, maar de bullet kleurt wel rood. Geen idee of het een bug is, maar het zou niet hoeven volgens mij
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[ Voor 55% gewijzigd door moto-moi op 08-03-2007 15:12 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
En aangezien het alleen maar performance kost om eerst te controleren of iemand die specifieke items mag zien of niet wordt daar dus niet op gecontroleerd in de index.BtM909 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:40:
[...]
Heeft volgens mij te maken met het feit dat er wel degelijk topics actief zijn (die jij niet mag zien) in het betreffende subforum.
Klopt, maar deze bug is dermate anders dat ie volgens mij niet gerelateerd is. De vorige bug had, blijkbaar, te maken met een array dat zowel gebruikt werd voor de verwijder-actie als voor de move-actie, waar hier eigenlijk alles goed gaat, behalve dan dat het topic onzichtbaar is. Het bestaat verder wel gewoon en is voor iedereen te zien, mits je rechten hebt tot de TC en je het topic-ID weet.
[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 08-03-2007 15:39 ]
Als ik als gewone user op het "HK" topic click krijg ik dit hier:-NMe- schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:18:
Ik heb net wat posts afgesplitst van Ermee bemoeien of niet? naar "Ermee bemoeien of niet?" HK-stijl. Daarna kon ik echter het afgesplitste topic niet terugvinden in de TC, en heb ik via de admin het nieuwe topic op moeten zoeken. Het lijkt erop dat een afgesplitst topic niet meer weergegeven wordt. Overigens werd de bullet voor de TC op de index wél rood, terwijl er verder geen topic actief is in mijn topiclisting.
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
De gebruiker heeft geen toegang tot categorie 6
(interne identificatie: category::get_categorydata::category_not_allowed)
Was het de bedoeling naar /31 of naar /61 te verhuizen?
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
@DexterBelgium: TC = TrashCan = crew only.
Het is een beetje offtopic, maar het is me volkomen helder, by design dusEquator schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:28:
[...]
En aangezien het alleen maar performance kost om eerst te controleren of iemand die specifieke items mag zien of niet wordt daar dus niet op gecontroleerd in de index.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Alleen hebben we deze functie uitgezet bij ons, dus zou je bij wijze van spreken topics met een starttijd in 2008 nu al moeten zien.
[/warrig verhaal]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
1
| SELECT COUNT(*) FROM F_Topics WHERE PublicationDate != Date |
[ Voor 24% gewijzigd door Spider.007 op 12-03-2007 13:03 ]
---
Het leuke is dat het bij mij verder ook telkens goed is gegaan, dus een cacheprobleem zou ik niet eens onaannemelijk vinden. Maar wat moto zegt klinkt zo vaag dat daar vast ook wel iets in zit, dus dat zal wel de moeite waard zijn om te checken.Spider.007 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:08:
Het lijkt er toch echt op dat dit een browser/cache-probleem is bij jou. De move_messages actie update namelijk netjes het bron/doel-topic en het bron/doel-forum dus ik zie aan de code niet helemaal waarom dit fout zou kunnen gaan. Ik zal het zodirect even testen om te kijken of het gedrag evenwel anders is dan de bedoeling is
Sterker nog; ik weet het wel zeker
---
Dit topic is gesloten.
![]()