Ik wil een mooi alround systeem, voor lekker te werken, photoshop, vmware.
Speel geen spellen
kast Antec Behuizing P150 Zilver/Wit, 430 Watt,
Proc Intel Core 2 Duo E6600 2.4 GHz, 1066 MHz, 4 MB L2, Boxed
Koeler Scythe CPU Koeler Infinity Koper
harddisk 2 x Seagate Barracuda 7200.10, 320GB
Brander Samsung SH-S182M 18x
DVD een eenvoudige goedkoop ding.
mainbord Gigabyte GA-965P-DS3 of Asus P5B
Videokaart Geen idee
Geheugen 2GB ??? iets van 6400 ivm overclocken indien budget het me nu toelaat 4GB
Voorkeur mainboard gaat naar de Gigabyte goede reviews over gelezen, maar zie door de bomen
het bos niet meer over welk geheugen ik hier het best bij kan pakken voor overclocking.
Weet iemand een webshop die wel revisie nummer geeft, Azerty doet hier moeilijk over. En als
ik voor dit bord ga wil ik rev 2.0 of 3.3
Videkaart is niet zo heel belangrijk aangezien ik eigenlijk geen 3D werk doe, wel wil ik 2
monitors kunnen aansluiten, mijn bestaande VGA monitor en een DVI monitor die ik nog moet kopen, maar dat wordt pas volgende maand.
zou dus graag wat advies hebben over welk geheugen en videkaart. zie zelfd door de bomen het bos niet meer.
Advies is welkom
Speel geen spellen
kast Antec Behuizing P150 Zilver/Wit, 430 Watt,
Proc Intel Core 2 Duo E6600 2.4 GHz, 1066 MHz, 4 MB L2, Boxed
Koeler Scythe CPU Koeler Infinity Koper
harddisk 2 x Seagate Barracuda 7200.10, 320GB
Brander Samsung SH-S182M 18x
DVD een eenvoudige goedkoop ding.
mainbord Gigabyte GA-965P-DS3 of Asus P5B
Videokaart Geen idee
Geheugen 2GB ??? iets van 6400 ivm overclocken indien budget het me nu toelaat 4GB
Voorkeur mainboard gaat naar de Gigabyte goede reviews over gelezen, maar zie door de bomen
het bos niet meer over welk geheugen ik hier het best bij kan pakken voor overclocking.
Weet iemand een webshop die wel revisie nummer geeft, Azerty doet hier moeilijk over. En als
ik voor dit bord ga wil ik rev 2.0 of 3.3
Videkaart is niet zo heel belangrijk aangezien ik eigenlijk geen 3D werk doe, wel wil ik 2
monitors kunnen aansluiten, mijn bestaande VGA monitor en een DVI monitor die ik nog moet kopen, maar dat wordt pas volgende maand.
zou dus graag wat advies hebben over welk geheugen en videkaart. zie zelfd door de bomen het bos niet meer.
Advies is welkom