Toon posts:

[Vista] Uitzetten dat Vista de history indexeert in start*

Pagina: 1
Acties:
  • 465 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort vista ultimate en bevalt super.
Alleen baal ik van het feit dat internet explorer 7 ook mijn surfgedrag op mijn harde schijf weergeeft in de geschiedenis van de adresbalk...........

Dus als ik op het pijltje druk op de adresbalk en dan een dropdown menu krijg met recent bezochte sites, dan geeft hij ook recent bezochte mappen op mijn harde schijf weer.
Dit vind ik echt super irritant omdat ik steed smijn sites kwijt ben die ik dagelijks bezoek.

IEMAND EEN OPLOSSING????

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Andersom is het dus ook zo..als je dus in Deze Computer zit, geeft hij bij het drop-down menu ook de sites aan die je bezocht hebt. Hoe dit uit te schakelen --> geen flauw idee. Kan me je frustratie voorstellen, tis alleen dat zo dat IE en Windows Explorer nogal met elkaar verwezen zijn. Je kan ook gewoon naar C:\ browen bijv. in IE.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:24
Bij mij geeft hij bij IE en Explorer enkel sites, geen folders? :?

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-03 14:26

killercow

eth0

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:51:
Ik heb sinds kort vista ultimate en bevalt super.
Alleen baal ik van het feit dat internet explorer 7 ook mijn surfgedrag op mijn harde schijf weergeeft in de geschiedenis van de adresbalk...........

Dus als ik op het pijltje druk op de adresbalk en dan een dropdown menu krijg met recent bezochte sites, dan geeft hij ook recent bezochte mappen op mijn harde schijf weer.
Dit vind ik echt super irritant omdat ik steed smijn sites kwijt ben die ik dagelijks bezoek.

IEMAND EEN OPLOSSING????
tjah misschien is dit schelden in de kerk.
maar uhmm, je zou een flexibelere browser kunnen installeren, firefox bijvoorbeeld? of opera?
Deze laten zowiezo geen mappen zien, want ze integreren niet met windows verkenner.

openkat.nl al gezien?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:24
Maw, heeft niks met flexibiliteit te maken, maar met gebrek aan integratie. :P

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-03 14:26

killercow

eth0

Fire69 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:59:
Maw, heeft niks met flexibiliteit te maken, maar met gebrek aan integratie. :P
mjah

about:config in firefox is toch wel een stuk flexibeler dan de IE 7 settings lijkt me

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

Topicstarter
Fire69 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:54:
Bij mij geeft hij bij IE en Explorer enkel sites, geen folders? :?
Dan draai je zeker ie 7 op xp..

dan gebeurd dit namelijk niet, alleen op vista.......
En ja ik kan wel overstappen op firefox, wat opzich erg fijn is maar ik wil toch graag weten of ik dit kan oplossen.

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-02 22:47
Ik snap het probleem niet helemaal. Als je gewoon begint te typen met de eerste letters van het web-adres, dan komt er toch al snel onder te staan wat je hebben wilt? als je begint met www lijkt het me sterk dat er mappen op de hardeschijf naar voren komen. Tenzij ik het mis heb natuurlijk. Als je met een lege adresbalk op pijltje naar onder drukt komt er misschien wel vanalles te staan, maar waarom zou je dat ook willen doen?

Sterker nog, ik vind dit juist een voordeel. Als ik vanaf bijvoorbeeld marktplaats even snel naar een map op de hardeschijf wil, typ ik gewoon in de adresbalk: c: [enter]. In Vista krijg je dan dus gelijk ook supmappen te zien en kun je nog sneller naar de locatie gaan.

Als je graag op een snelle manier je favoriete sites wilt bezoeken, kun je toch gewoon je favorieten gebruiken? Of links toevoegen aan een persoonlijke pagina zoals die van Google. Heb je die adresbalk helemaal niet voor nodig, die is ervoor bedoelt om jou te helpen bij het typen, zodat je alleen de eerste letters zelf hoeft te typen. Toch?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

"probleem" in je topic titel schiet natuurlijk niet echt op - dat zegt helemaal niets over je topic ;) Ik pas je topic titel even aan :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:31:
"probleem" in je topic titel schiet natuurlijk niet echt op - dat zegt helemaal niets over je topic ;) Ik pas je topic titel even aan :)
jaja nu is het duidelijk 8)7 8)7 8)7

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:34
Nog niemand een oplossing hiervoor gevonden? Ik vind het namelijk ook erg irritant dat ik bij het bladeren door mijn pc ook de bezochte websites ertussen krijg...

• Akuma2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-02 17:42
Ik gebruik sinds kort ook Vista.
Het is inderdaad erg vervelend als ik bijvoorbeeld iets download en dan een map op mijn schijf wil selecteren in de adresbalk.
Dat gaat dus gewoon niet! Ik zie alleen maar internetadressen staan, terwijl ik mijn D schijf zoek :S

HighFlow.nl // PinballShop.nl

Pagina: 1